راهنمای دریافت اعتبار
خرید اقساطی تجهیزات در پیکاتک

راهنمای دریافت اعتبار

مرحله اول

ثبت‌نام

برای دریافت اعتبار لازم است شماره موبایلتان را وارد و ثبت‌نام کنید. پس از ثبت نام و ورود به حساب، میزان اعتبار مورد نظرتان و تعداد اقساط را انتخاب می‌کنید. سپس فرم‌های اطلاعات هویتی را تکمیل کنید و به مرحله اعتبارسنجی بروید.

مرحله دوم

اعتبار‌سنجی

از اعتبارسنجی سابقه فعالیت بانکی استفاده می‌کنیم. برای اعتبارسنجی حتما شماره موبایلی که به نام خودتان است، وارد کنید و وارد درگاه پرداخت شوید. مبلغ ۷ هزارتومان برای امکان سنجی ظرفیت اعتباری و مؤسسه مشاور رتبه بندی ایران 8 هزارتومان برای اعتبارسنجی دریافت می‌کند.

مرحله سوم

بارگذاری مدارک

برای دریافت اعتبار لازم است شماره موبایلتان را وارد و ثبت‌نام کنید. پس از ثبت نام و ورود به حساب، میزان اعتبار مورد نظرتان و تعداد اقساط را انتخاب می‌کنید. سپس فرم‌های اطلاعات هویتی را تکمیل کنید و به مرحله اعتبارسنجی بروید.

مرحله چهارم

ارسال مدارک و امضای قرارداد

همکاران ما مدارک شما را بررسی می‌کنند و در صورت تایید برای ادامه‌ی مراحل، از طریق تماس تلفنی یا پیامک به شما اطلاع می‌دهند. شما کافیست چک را طبق توضیحاتی که به شما خواهند داد، تکمیل کرده و زمان و مکان مراجعه‌ی نماینده‌ی ما را انتخاب کنید. در این مراجعه، قرار داد را امضا می‌کنید و چک را تحویل می‌دهید.

مرحله پنجم

خرید اعتباری

پس از تایید، اعتبار به حساب شما اضافه می‌شود. کافیست هنگام خرید از فروشگا‌ه‌ در قسمت پرداخت، درگاه خرید اقساطی را انتخاب کنید. زمان شروع پرداخت اقساط شما طبق طرحی که خودتان انتخاب کرده‌اید، شروع می‌شود.
شما می توانید با پرداخت 30% از بهای فاکتور خود به صورت نقدی از 70% وام خرید اقساطی بهره مند شوید.

سوالات پر تکرار

چک صیادی حتما باید به نام خودم باشد؟

بله چک صیادی باید حتما به نام شخص گیرنده اعتبار باشد.

آیا با این اعتبار می توانم چند کالا خریداری کنم؟

بله، شما می‌توانید هر طور مایلید از این اعتبار استفاده کنید. می‌توانید همه‌ی اعتبارتان را برای خرید یک کالا استفاده کنید یا با آن چند کالای متنوع بخرید.

آیا می‌توانم این اعتبار را به صورت نقد دریافت کنم؟

خیر، فقط به صورت اعتبار خرید قابل استفاده است.

چرا قبل از تحویل چک، باید عکس آن را بارگذاری کنم؟

برای اینکه روند دریافت اعتبار سریع‌تر انجام شود، ما ابتدا عکس چک را از شما می‌گیریم تا استعلام‌های بانکی را زودتر انجام دهیم.

اعتبارسنجی بانکی چیست؟

پیکاتک جهت ایجاد شفافیت حقوقی در خرید و فروش کالا و به جهت محافظت از حقوق مشتریان، قراردادی را توسط تیمی متشکل از وکلای حقوقی معتبر و کارشناسان فنی خبره، به صورت پیشفرض برای کلیه همکاران تنظیم نموده که در تدوین آن علاوه بر ملاحظات فنی و حقوقی، تلاش شده به حقوق سه جانبه پیکاتک به عنوان پلتفرم ارایه محصول، تامین کنندگان و مشتریان توجه شود. برای دریافت متن این قرارداد و مطالعه آن روی دکمه زیر کلیک کنید. این قرارداد به صورت پیش فرض تنظیم گردیده است و چنانچه به جهت شرایط و نوع کسب و کار نیاز به اعمال تغییراتی در آن باشد، قابل اصلاح و تنظیم مجدد بر اساس توافق طرفین نیز می باشد.

سقف مبلغ وام چقدر است؟

سقف مبلغ وام پیکاتک یک میلیارد تومان و معادل 70 درصد از مبلغ فاکتور می باشد.
یعنی به ازای هر فاکتور سی درصد از مبلغ نهایی را به صورت نقدی و الباقی آن از طریق خرید اعتباری (وام پیکاتک) پرداخت می گردد.
در نظر داشته باشید وام خرید اقساطی به کالاهایی تعلق می گیرد که برای آنها قابلیت فروش اقساطی درج شده باشد.

نحوه محاسبه اقساط به چه صورت است

محاسبه سود اقساط بر اساس فرمول بانک صورت می پذیرد.
همچنین،برای رفاه حال مشتریان، میزان سود دریافتی برای پرداخت اقساطی دو ماهه

0%

در نظر گرفته شده است

phone 87700142 - 021