فروش اقساطی کالا در پیکاتک
خرید اقساطی تجهیزات صنعتی در پیکاتک

دریافت آسان اعتبار خرید قسطی

بدون ضامن و فقط با یک برگ چک

تنوع بالای فروشگاه‌ها و محصولات

وام بدون بهره باز پرداخت 2 ماهه پیکاتک

از فرصت وام قرض الحسنه خرید تجهیزات بهرمند شوید!

محاسبه‌گر اقساط

مبلغ درخواستی و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید مبلغ وام (تومان)

مبلغ درخواست شده

100،000،000

تومان

بازپرداخت

0%

مبلغ قسط ماهانه

50,000,000

تعداد اقساط

2

مجموع باز پرداخت:

100،000،000

چطور اعتباری خرید کنم؟

فقط در 3 مرحله و بدون مراجعه‌ی حضوری، اعتبار بگیرید و خرید کنید.

ثبت نام و درخواست اعتبار

در پیکاتک به سادگی ثبت‌نام و پس از فرآیند اعتبارسنجی بانکی، درخواست اعتبار کنید.

بارگذاری و ارسال مدارک

مدارک موردنیاز را در پنل کاربری خود بارگذاری کنید. پس از تایید مدارک، نسخه‌ی فیزیکی آن را از طریق پیک در تهران و پست در شهرستان‌ها ارسال کنید.

دریافت اعتبار و خرید اقساطی

پس از تایید مدارک، اعتبار به کیف‌پول شما در ازکی‌وام اضافه می‌شود و می‌توانید محصول موردنظر خود را از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام به صورت قسطی خریداری کنید.

فروش اقساطی چیست؟

با وجود تورم و قیمت‌های بالای انواع کالا در بازار، بسیاری از مردم با این سوال مواجه می‌شوند که از کی وام بگیرم؟ ازکی‌وام با هدف ارائه تسهیلات آنلاین و فروش قسطی انواع کالا راه‌اندازی شده است. ازکی‌وام پلتفرم ارائه‌دهنده وام اینترنتی و خرید اقساطی از طریق طرح‌های متنوع است. شما در ازکی‌وام می‌توانید انواع محصولات مختلف مانند لوازم خانگی، گوشی موبایل، لپ‌تاپ و انواع کالای دیجیتال، بیمه و خدمات را با استفاده از طرح‌های اعتباری متنوع به صورت اقساطی خریداری کنید. خرید اعتباری گوشی، طلا، لپ‌تاپ و پلی‌استیشن از جمله خدمات ازکی‌وام در زمینه خرید اقساطی هستند.

خرید اقساطی بدون ضامن چیست؟

یکی از مهم‌ترین خدمات اعتباری ازکی‌وام، امکان ارائه وام خرید کالا بدون ضامن است. وام خرید کالا نوعی اعتبار خرید اقساطی است و به عنوان تسهیلات خرید کالا استفاده می‌شود. شما می‌توانید در سایت ازکی‌وام ثبت‌نام کنید و انواع لوازم مورد نیازتان را خریداری کنید. فرقی نمی‌کند به چه وسیله‌ای احتیاج دارید، کافی است مراحل ثبت‌نام را در ازکی‌وام انجام دهید و وام خرید کالا قسطی بگیرید. بعد از دریافت اعتبار آنلاین، امکان خرید لپ‌تاپ، طلا، پلی‌استیشن، گوشی و… به‌صورت اقساطی وجود دارد؛ بنابراین، شما می‌توانید با دریافت وام، آخرین و بهترین مدل‌های لپ‌تاپ، گوشی و پلی‌استیشن را خریداری کنید.

خرید اقساطی تجهیزات و ابزار دقیق

تا قبل از امکان خرید اقساطی تجهیزات، بیشتر افراد مجبور بودند برای خرید تجهیزات مود نیاز خود پس‌انداز کنند و با توجه به بودجه‌شان تجهیزات مورد نیاز خود را از بازار خریداری می کردند. ولی با خدمت خرید تجهیزات از طریق دریافت اعتبار از ازکی‌وام، شما می‌توانید درخواست وام فوری آنلاین را ثبت کنید و با دریافت وام خرید اقساطی، تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنید. فرقی نمی‌کند بودجه شما چقدر است، با هر بودجه‌ای می‌توانید تجهیزات خود را خریداری کنید.

شرایط دریافت وام فوری

پیکاتک آسان‌ترین شرایط را برای دریافت وام و خرید اعتباری کالا دارد. برای دریافت وام از سایت پیکاتک و خرید قسطی کافی است چک صیادی بگیرید و مراحل ثبت‌نام را پیش ببرید؛ به‌علاوه، نداشتن چک برگشتی و تسویه کردن قسط‌های قبلی نیز از شرایط دریافت وام فوری هستند.

مزایای خرید اقساطی از پیکاتک

مهم‌ترین مزیت خرید اقساطی از سایت پیکاتک، افزایش قدرت خرید است. لازم نیست برای خرید تجهیزات مورد نیازتان چندین ماه صبر کنید، بلکه می‌توانید با بودجه‌ای محدود وام خرید قسطی بگیرید و انواع تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنید؛ به‌علاوه، تنوع محصولات موجود در پیکاتک بسیار بالا است. شما می‌توانید انواع تجهیزات مورد نیاز خود را بررسی کرده و با توجه به بودجه و وام خرید کالا از پیکاتک بهترین محصولات را به صورت اقساطی خریداری کنید؛ همچنین، امکان انتخاب مبلغ وام و بازه زمانی بازپرداخت نیز وجود دارد.

چه محصولاتی را می‌توان از پیکاتک خرید؟

پیکاتک پلتفرم دریافت وام فوری خرید تجهیزات نیست، اما شما می‌توانید مراحل ثبت‌نام وام خرید تجهیزات را در سایت خرید اعتباری آن انجام دهید و وام اعتباری آنلاین بگیرید. با استفاده از وام بدون ضامن پیکاتک امکان خرید انواع تجهیزات مثل تجهیزات ابزار دقیق، شیرآالات صنعتی، آهن و تیرآهن ، لوازم و تجهیزات پایپینگ، اتصالات صنعتی و ساختمانی، وتجهیزات اندازه گیری و ... وجود دارد. وام اعتباری پیکاتک برای خرید انواع تجهیزات استفاده می‌شود. مراحل دریافت وام آنلاین فوری ساده است و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

آیا وام پیکاتک معتبر است؟

سایت پیکاتک یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های ارائه‌دهنده وام بدون ضامن است و به شما اعتبار خرید تجهیزات می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از وام آنلاین بدون ضامن پیکاتک انواع تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کرده و هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. لازم به ذکر است که امکان دریافت اعتبار خرد و اعتبار سازمانی در پیکاتک نیز فراهم است.

راهنمای دریافت اعتبار

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام جهت دریافت اعتبار آنلاین فرم قبت نام را تکمیل نمایید
phone 87700142 - 021