سیستم همکاری در فروش پیکاتک

بازار آنلاین پیکاتک به منظور کمک به معرفی و افزایش فروش محصولات و تولیداتی نظیر ابزار دقیق، تجهیزات صنعتی تست و اندازه گیری، انواع شیرآلات صنعتی، و سایر محصولات صنعتی ایجاد گردیده است. سیستم همکاری در فروش ( افیلیت مارکتینگ -affiliate marketing) پیکاتک راهکاری جدید برای کسب درآمد و توسعه بیشتر فروش محصولات صنعتی است

جشنواره افتتاحیه بازار بزرگ (آنلاین) پیکاتک

در جشنواره تابستانه پیکاتک با ثبت نام در پنل پیکاتک می توانید بدون هزینه فروشگاه آنلاین خود را افتتحاح نموده و از خدمات ویژه آن بهره مند شوید

روز
00
ساعت
00
دقیقه
00
ثانیه
00
مانده به زمان پایان ثبت نام

روش های کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش پیکاتک

پیکاتک به عنوان اولین پلتفرم (بازارگاه) تجهیزات صنعتی کشور خدمات منحصر به فردی را به فعالان این صنعت ارائه می کند

کمک به افزایش فروش شما:
  • دسترسی به بازار جدید به وسیله پلتفرم (MarketPlace) پیکاتک
  • مرجع تخصصی و فنی اطلاعات مورد نیاز جهت برگزاری مناقصات 
  • کاهش هزینه های SEO- Search Engine Optimisation
  • قابلیت جستجوی همه محصولات در یک پلتفرم برای همه مشتریان
  • امکان فروش کالای اصلی و غیر اصلی و تفکیک آنها
  • خدمات تحلیل داده های آماری و فروش محصولات
  • امکان فروش کالاهای نو و کارکرده
معرفی محصولات شما به مشتریان
  • خدمات مدیریت کسب و کار
  • خدمات تولید محتوا
  • و معرفی تخصصی کالا
  • مدیریت دریافت و پرداختها
  • خدمات لجستیک(حمل و نقل) کامل و ایمن
  • ابزارهای فروش تخصصی
فروش محصولات به مشتریان حضوری:
  • نمایش محصولات در نمایشگاه و فروشگاه دائمی محصولات صنعتی
  • کاهش هزینه های اجرایی و زمانی مدیریت فروش

از کجا شروع کنم؟

برای ساخت پنل و شروع همکاری با پیکاتک کافیه مراحل زیر رو انجام بدید.

1
تکمیل فرم ثبت نام فروشندگان

برای عضویت پنل فروشگاهی و پیوستن به جمع فروشندگان پیکاتک کافیه فرم درخواست اولیه رو پر کنید و مراحل بعد رو به سادگی دنبال کنید.
برای پر کردن این فرم روی دکمه زیر کلیک کنید.


2
بررسی و تایید توسط پیکاتک

بعد از اینکه فرم رو تکمیل کردید بررسی های لازم توسط کارشناسان ما انجام میشه و در صورت تایید نام کاربری و کلمه عبور پنل برای شما پیامک میشه. توی این مرحله لازم نیست شما کاری انجام بدید.

3
درج کالا و قیمت آن در پنل فروشندگان

بعد از فعالسازی پنل شما لیست کالاهایی که می فروشید وارد سایت میشه و شما می تونید قیمتهای مد نظرتون رو درج و به روز رسانی کنید.

4
پیگیری وضعیت لحظه‌ای سفارشات

شما می تونید توی پنل خودتون سفارشهایی رو که ثبت شده ببینید و نسبت به ارسال اونها اقدام کنید. برای ارسال سفارش روشهای مختلفی وجود داره که در بخش مدیریت سفارشات توضیحات کاملی در موردش داده شده با مطالعه این قسمت می تونید راحت تر سفارشاتتون رو مدیریت کنید


5
فروش موفق و تسویه حساب

بعد از اینکه سفارش برای مشتری ارسال شد. وجه فاکتور سفارش به حساب شما واریز میشه شما به همین سادگی فروشگاهتون رو راه اندازی کردید و از این به بعد می تونید از امکاناتی که برای شما ایجاد شده به راحتی استفاده کنید. تیم پشتیبانی پیکاتک در تمام این مراحل همراه شماست و شما رو برای رسیدن به یک فروش موفق و ایجاد درآمد پایدار، یاری می کنه

چرا مشتریان پیکاتک را انتخاب کرده اند


تنوع بالای محصولات موجود
موجودی انبار مناسب و به روز
ارایه بهترین زمان تحویل
جزئیات فنی دقیق و کامل محصولات
مشاوره تخصصی آنلاین و تلفنی
رویه‌های مرجوعی آسان و ساده کالا
امکان مقایسه دقیق محصولات
خدمات پس از فروش مناسب
سهولت استفاده از وب‌سایت

سوالات پر تکرار

پیکاتک چیست و چگونه کار می‌کند

پیکاتک به عنوان موتور جستجو و بازار تجهیزات صنعتی، بستری را برای همگان فراهم کرده است که هر شخص بتواند با ورود و جستجو در این سایت، تمامی نیازهای مربوط به کالاهای صنعتی و ساختمانی را بطور همزمان و مقایسه ای در اختیار داشته باشد و از میان برندهای های مختلف، بهترین گزینه را انتخاب نماید. با ورود به سایت pikatak.com و جستجو در هر یک از بخش های آن از جمله ابزار دقیق، شیرآلات صنعتی و یا آهن آلات می‌توانید از برندهای معتبر داخلی و خارجی و با فیلترهای تخصصی که برای هر گروه کالا تعریف شده است، ازمیان گزینه های مختلف، بهترین مورد را انتخاب نموده و خریدتان را با اطمینان انجام دهید.
همچنین پیکاتک با همکاری گسترده با وارد کنندگان و تولید کنندگان مطرح این حوزه این امکان را فراهم نموده است تا با ارایه محصولات خود در این بازار آنلاین، سهم بیشتری از بازار را به دست آورده و فروش بیشتری داشته باشند.

پیکاتک چه تفاوت هایی با وب سایتهای دیگر دارد؟

تفاوت مهم پیکاتک با سایر سایت های خرید و فروش آنلاین تجهیزات صنعتی در ایران، در این است که شما در پیکاتک می توانید بطور همزمان چندین فروشنده و تامین کننده معتبر را که در زمینه تولید و واردات محصولات صنعتی و ابزار دقیق فعالیت دارند، رصد کنید و به سادگی قادر خواهید بود تا در یک نگاه کلی با مقایسه ویژگی های مختلف کالا های موجود در بازار دسترسی داشته باشید. این وجه تمایز پیکاتک علاوه بر صرفه جویی در وقت، در راستای یک مقایسه سریع و بدون دغدغه از میان چندین سایت مختلف به شما کمک خواهد کرد. پیکاتک تلاش کرده است تا با اعمال قوانین و مقررات سخت گیرانه اما لازم، فروشندگان معتبر و شناخته شده ای را به جمع خانواده خود اضافه نماید تا بستری مطمئن برای خرید هرچه آسان تر مشتریان خود فراهم نماید. تمامی فروشندگان، دارای مجوزهای لازم در زمینه صنعتی می باشند، پس مشتریان می توانند با اطمینان از پیکاتک خرید نمایند.

نحوه ثبت محصول به چه صورت است؟

ما در پیکاتک تلاش کرده ایم تا در تمامی دسته بندی های موجود محصولات صنعتی و ابزار دقیق، مجموعه کاملی از محصولات موجود در بازار را شناسایی و گرد آوری کنیم، یک تیم تامین محصولات، متشکل از کارشناسان فنی، گرافیست ها و کارشناسان سئو، همه روزه و بی وقفه در حال به روز رسانی اطلاعات محصولات و انجام دسته بندی های لازم و بهبود سئوی محصولات می باشد، کافیست شما از بین محصولات موجود، بخشی را که علاقه مند به تامین آنها هستید مشخص کنید. چنانچه محصولی روی سایت موجود نباشد با ارایه درخواست درج محصول برای شما این موارد به فروشگاه شما اضافه می شود. به جهت وجود فیلترهای تخصصی جهت جستجوی هر محصول در وب سایت پیکاتک، بهترین راه برای درج محصولات ارایه درخواست درج محصول به تیم پیکاتک است.

کارمزد فروش چگونه محاسبه می شود؟

با توجه به تنوع بالای محصولات موجود در بازار، تیم بازرگانی پیکاتک با بررسی سود متعارف موجود در هر دسته بندی کالا، اقدام به تنظیم جداول تعرفه کمیسیون فروش محصولات نموده است جهت مشاهده تعرفه فروش محصولات می توانید از لینک زیر تعرفه های موجود را مشاهده نمایید. در صورتی که نسبه به تعرفه های درج شده انتقادی وارد باشد می توانید با تماس با واحد بازرگانی و ارایه مستندات لازم نظر خود را در این خصوص ارایه نمایید و پس از انجام بررسی های لازم توس تیم بازرگانی، تعرفه ها اصلاح می گردد.


قوانین و مقررات همکاری در پیکاتک چیست؟

پیکاتک جهت ایجاد شفافیت حقوقی در خرید و فروش کالا و به جهت محافظت از حقوق مشتریان، قراردادی را توسط تیمی متشکل از وکلای حقوقی معتبر و کارشناسان فنی خبره، به صورت پیشفرض برای کلیه همکاران تنظیم نموده که در تدوین آن علاوه بر ملاحظات فنی و حقوقی، تلاش شده به حقوق سه جانبه پیکاتک به عنوان پلتفرم ارایه محصول، تامین کنندگان و مشتریان توجه شود. برای دریافت متن این قرارداد و مطالعه آن روی دکمه زیر کلیک کنید. این قرارداد به صورت پیش فرض تنظیم گردیده است و چنانچه به جهت شرایط و نوع کسب و کار نیاز به اعمال تغییراتی در آن باشد، قابل اصلاح و تنظیم مجدد بر اساس توافق طرفین نیز می باشد.

چه کسانی میتوانند محصولات خود را در پیکاتک عرضه کنند؟

رسالت پیکاتک تامین کالای مورد نیاز صنایع و سازمانها و کارخانه های صنعتی می باشد، به همین دلیل حوزه فعالیت خود را تامین تجیهزات صنعتی ، ابزار دقیق و سایر محصولات مرتبط و وابسته به این حوزه قرار داده است. دسته بندی محصولات به صورت دقیق و با نظارت تیم فنی پیماتک صورت گرفته است و این دسته بندی ها زمانی تغییر می یابد که محصول صنعتی ارایه شده نیازمند ایجاد دسته بندی جدیدی باشد. اما ارایه کالاهایی که مصارف خانگی یا شخصی دارند (نظیر البسه و پوشاک، مواد غذایی و دارویی و ... ) در حوزه فعالیت این وب سایت تعریف نشده است، لذا این ابزار می تواند در اختیار وارد کنندگان، تولید کنندگان و فعالان حوزه محصولات صنعتی، ساختمانی و .... قرار گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه و در ساعات کاری با مشاوران ما تماس بگیرید.

چه تولید کنندگانی با ما همکاری می کنند:

پیکاتک با سالها فعالیت و سابقه درخشان در تامین کالاهای مورد نیاز صنایع و سازمانها و همکاری با بخش بزرگی از تولید کنندگان معتبر داخلی و خارجی توانسته است طیف وسیعی از محصولات را برای رفع نیاز صنایع داخلی تامین نماید بخشی از تولید کنندگانی که با پیکاتک همکاری می کنند عبارتند از:
Logo 1
Logo 2
Logo 3
Logo 4
Logo 5
Logo 6
Logo 7
Logo 8
Logo 1
Logo 2
Logo 3
Logo 4
Logo 5
Logo 6
Logo 7
Logo 8

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

021 - 87700142