جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن

لوله استنلس استیل دکوراتیو

لوله استنلس استیل دکوراتیو
موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح زیر است:

لوله استنلس استیل دکوراتیو یکی از زمینه های کاربردی لوله‌های فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا و تزئینی است که طیف گسترده ای از محصولات را برای استفاده در چندین کاربرد تزئینی و ساختاری ارائه می دهد. لوله های استنلس استیل دکوراتیو به همراه ظاهری جلا داده شده که به راحتی حفظ می شود، مزیت مهم مقاومت در برابر خوردگی را نیز ارائه می دهد. لوله های زینتی در آلیاژهای 304 / 304L و 316 / 316L با مشخصات استاندارد ASTM A554 تولید می شوند. این لوله ها در بازار به شکل های گرد ، مربع و مستطیل شکل موجود هستند. لوله استنلس استیل دکوراتیو دارای ویژگی های عالی مانند ماندگاری ابدی، با دوام در شرایط محیطی گوناگون و نصب آسان در قسمت های مختلف و در شرایط مختلف است.

 

 

لوله استنلس استیل دکوراتیو

لوله استیل(tupe pipe steel) که استوانه ای توخالی و در سایزهای مختلف است. این نوع لوله امروزه یکی از موارد مورد نیاز اصلی در صنعت دکوراتیو و صنایع پتروشیمی و کارخانجات مواد غذایی است . شما میتوانید انواع لوله استیل ها را در بازار استیل پیدا و خریداری کنید. در این مورد میتوان به برخی از انواع لوله استیل ها مانند لوله استنلس استیل مانیسمان ، لوله استنلس استیل درزدار ، لوله کربن استیل مانیسمان و لوله کربن استیل درزدار و برخی لوله های دیگر اشاره کرد.  

 

لوله استنلس استیل دکوراتیو

 

انواع لوله استیل

لوله های استیل از ورقه‌های استنلس استیل تولید می‌شوند که به شکل های نواری برش میخورند. این لوله ها بسته به مکان و نوع کاربرد تقسیم و دسته بندی می شوند.

  • لوله استنلس استیل صنعتی
  • لوله استنلس استیل صنایع غذایی
  • لوله استنلس استیل دکوراتیو

 

 

لوله استنلس استیل چیست

با اضافه کردن کروم به آهن استنلس استیل به وجود می آید. در صنعت فلز برای روبرو شدن با خوردگی متریال کاربردی از استنلس استیل استفاده می شود تا مقاومت جنس استیل بالاتر برود و در این بین با بیشتر شدن درصد کروم در استیل نیز استیل ضد زنگ‌تر می شود. خواص ضد زنگ بودن استنلس استیل کاربرد این متریال را بالا می برد و یکی از نیازهای اصلی صنعت را برطرف می کند .

 

 

کاربردهای دکوراتیو از لوله های استیل

  1. استفاده در نرده های استیل ساختمانی و راه پله ها
  2. استفاده در تزیینات لابی مجتمع ها ، ساختمانهای دولتی و خصوصی
  3. کاربرد در پایه های تزیینی انواع گلدان ها ، مجسمه ها و..
  4. کاربرد لوله های تزیینی استیل در صنایع کشاورزی و گلخانه ای نیز قید شده است
  5. از لوله ها در لوله کشی های تزیینی سفره خانه ها و کلافهای تزیینی اماکن دیدنی استفاده میشود
  6. استفاده در تولید چرخ دستی های بازارچه ها
  7. استفاده در هولدرهای مترو و قطارهای شهری از لوله استیل

 

لوله استنلس استیل دکوراتیو

 

لوله استیل دکوراتیو

لوله استیل دکوراتیو یا لوله نرده جزء لوله های تزئینی و دکوری به شمار می آید و با متریال 201و 304 تولید و در دسترس قرار میگیرد. لوله استیل دکوراتیو به همراه متعلقات جهت استفاده در حفاظ نرده گذاری در مجتمع های تجاری , بانک و سایر مکان هایی که جهت حفاظ بندی و نرده کشی نیاز به لوله استیل دکوراتیو دارند.از مهمترین پارامترها در انتخاب لوله استیل دکوراتیو می توان به سایز لوله استیل به اینچ یا میلیمتر, ضخامت لوله به میلیمتر , و طول لوله که به صورت 6 متری و 3 متری و آلیاژ 304 و 201 می توان اشاره کرد. لوله استیل دکوراتیو در ضخامت های 5/0 , 6/0 , 7/0 و 8/0 و 1 موجود می باشد.

 

 

انواع لوله استیل دکوراتیو

  • لوله استیل دکوراتیو 304
  • لوله استیل دکوراتیو 201
  • لوله استیل دکوراتیو 32
  • لوله استیل دکوراتیو 51

 

 

اتصالات دکوراتیو استیل

اتصالات دکوراتیو را میتوان در هر بخشی استفاده نمود. کارخانجات, ساختمان ها, فروشگاه ها, ... همگی از اتصالات دکوراتیو به منظور زیبا سازی استفاده می کنند. برخی اتصالات وجود دارند که علاوه بر ایفای نقش خود به عناوین اتصال دهنده, نمای بسیار زیبا و چشم نوازی دارند که به آنها لوله و اتصالات دکوراتیو می‌گویند. اتصالات طلایی, اتصالات استیل از جمله اتصالات دکوراتیو هستند ک مزیت اتصال و زیبایی را یکجا با هم دارند. پرمصرف ترین اتصالات دکوراتیو را میتوان اتصالات استیل نامید. اتصالات استیل به دلیل استیل به‌کار رفته در آن براق می باشد و در هر مکانی که به کار می رود باعث زیبایی آن مکان می شود. انواع مختلف اتصالات دکوراتیو اعم از اتصالات برنجی ,اتصالات آهنی, اتصالات سربی و غیره را می توانید از بازار تهیه کنید.  

 

لوله استنلس استیل دکوراتیو

 

لوله کربن استیل چیست

زمانی که به آهن کربن افزوده می شود، کربن استیل به وجود می آید.لوله ای که عناصر آلياژی آن از یک درصد کمتر بوده و بیشترین مقدار کربن آن نیز تا 0.25 درصد باشد را فولاد کربن استيل مي گویند. با توجه به روش عملیات حرارتی روی لوله کربن استیل همچون ريخته گري، شکل دهي و... در تعریف لوله کربن استیل باید آن را به چند دسته متفاوت تقسیم کرد. یکی از رایج ترین جنس استیل کربن نیز همین لوله کربن استیل است که علامت اختصاری ASTM با دو کد A53,A106 مشخص میشود.

 

 

تفاوت استنلس و کربن چیست ؟

اساسی ترین تفاوت بین لوله استنلس استیل و کربن استیل سختی آن است. استنلس استیل با وجود درصد کروم بالا نسبت به کربن استیل از مقاومت بالاتری برخوردار است . برخی بر این باورند که استنلس استیل برخلاف استیل کربن کاملا و در هر شرایطی ضد زنگ می باشد. درحالی که استنلس استیل تنها در برخی شرایط خاص کاملا ضد زنگ است . مانند :

  1. استفاده در آب شیرین
  2. برخی محیطهای شیمیایی

 

لینک های مرتبط :

لوله مانیسمان رده80

لوله PB

ثبت نظر شما
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.