جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن
خبرخوان

بلاگ

انواع گیج فشار
انواع گیج فشار
گیج فشار از جمله تجهیزات پر مصرف و کاربردی در صنایع مختلف شناخته شده‌اند. این نوع از تجهیزات کاربردی بر اساس نیاز مصرف کنندگان، در انواع مختلفی دسته بندی شده‌اند. لذا کاربران با شناخت انواع مختلف این تجهیزات، اقدام به بهره برداری از آنها خواهند نمود. از دسته بندی مختلف این ابزار آلات می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:  دسته بندی بر اساس نوع کاربری   دسته بندی بر اساس محیط مورد استفاده   دسته بندی بر اساس نوع سیال  دسته بندی بر اساس المنت اندازه گیری (نوع اندازه گیری) 
سنسور فشار قلمی چیست؟
سنسور فشار قلمی چیست؟
یکی از رایج‌ترین ترانسمیترها برای اندازه گیری فشار در صنایع، سنسور فشار قلمی است. از این سنسور با عنوان پرشر ترانسمیتر و یا منتقل کننده‌ی فشار نیز یاد می‌کنند. ساختار بی‌نظیر و همچنین کیفیت فوق العاده‌ی این تجهیزات، موارد استفاده‌ی گسترده از آنها را به همراه داشته است. از این ابزارها برای اندازه‌گیری صحیح و دقیق فشار سیالاتی مانند: مایعات و گاز استفاده می‌شود. خصوصیات ویژه‌ای از جمله: قیمت ارزان و سایز کوچک این ابزارها، آنها را به یک جایگزین مناسب برای ابزارهای مشابه، مبدل نموده است.
ترانسمیتر فشار چیست؟
ترانسمیتر فشار چیست؟
آیا می‌دانید ترانسمیتر فشار چیست و چه عملکردی را برای صنایع مختلف به همراه دارد؟! ترانسمیترها در انواع مختلفی طراحی شده‌اند که هر کدام از آنها، عملکرد خاصی را در بر دارند. هدف از طراحی برخی از آنها، اندازه گیری دما و برخی دیگر نیز اندازه گیری فشار است. این تجهیزات به عنوان مهم‌ترین تجهیزات در سیستم اتوماسیون صنعتی شناخته شده‌اند. یکی از پرکاربردترین تجهیزات و ابزار دقیق‌ها در فرایندهای صنعتی مختلف، ترانسمیترهای فشار است. اغلب از این ابزار آلات دقیق برای اندازه گیری فشار گاز و مایعات استفاده می‌شود. 
 انواع فلومتر وکارایی‌ آن
انواع فلومتر وکارایی‌ آن
از انواع فلومتر و کارایی‌های آن‌ها چه می‌دانید؟ هدف صنایع مختلف برای استفاده از این تجهیزات، چیست؟ این ابزارها دارای چه ویژگی‌هایی هستند؟ یکی از مهمترین پارامترها در بسیاری از صنایع مختلف، توجه به اندازه گیری دقیق و صحیح دبی سیالات مختلف است. در بسیاری از موارد اندازه گیری دبی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. بنابراین استفاده از این تجهیزات، امری ضروری به شمار می‌رود. صنایع بسیار زیادی که در حال فعالیت هستند، اندازه گیری دبی سیالات را پس از اندازه گیری دما، به عنوان مهمترین عنصر شناخته‌اند. 
فلومتر اکسیژن چیست؟
فلومتر اکسیژن چیست؟
آیا می‌دانید فلومتر اکسیژن چیست و استفاده از آن چه ضرورتی دارد؟!؟ این نوع از فلومترها یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در صنایع پزشکی هستند که سلامت بیمار را به همراه خواهند داشت. این فلومترها بر روی دستگاه انتقال اکسیژن به بیمار نصب می‌شوند. وظیفه‌ی مهم آنها، فیلتر کردن، تنظیم کردن جریان اکسیژن و مرطوب کردن اکسیژن برای بیماران خاص، است . .این نوع از فلومترها از نرخ جریان دقیق برای اندازه‌گیری برخوردار هستند. این تجهیزات ارتباط مستقیمی با سلامت بیماران خواهند داشت. استفاده از این نوع فلومترها در بیمارستان‌ها و بسیاری از مراکز پزشکی، رایج خواهد بود. 
فلومتر بخار چیست؟
فلومتر بخار چیست؟
فلومترها با توجه به نیاز صنایع مختلف، در انواع متعددی مانند: فلومتر بخار، فلومتر اکسیژن، فلومتر مایعات و ... تولید می‌شوند. هر کدام از آنها به نوعی در اندازه‌گیری سیالات مختلف، تاثیر گذار هستند. اما نکته مهم در بهره برداری مفید از این تجهیزات، دقت در انتخاب و استفاده از آنها است. برخی از انواع فلومترها برای اندازه‌گیری دبی بخار و میعانات، طراحی و تولید شده‌اند.
تفاوت فلومتر با روتامتر
تفاوت فلومتر با روتامتر
در صنایع مختلف برای اندازه گیری دبی سیالات به نتاسب کاربرد و نوع سیال میتوان از فلومتر یا روتامترهای متفاوتی بهره برد. لذا پی بردن به تفاوت های فلومتر با روتامتر ما را در انتخاب هرچه درست تر این تجهیزات کمک شایانی خواهد کرد.اگر بخواهیم به اولین و بارزترین تفاوت فلومتر با روتامتر اشاره کنیم به نوع اندازه گیری آن باید اشاره کرد که برای اندازه گیری دبی توسط فلومتر تکنولوژی های متفاوتی از جمله مغناطیسی، ورتکس، کوریولیس، توربینی و ... وجود دارند که هریک کاربردهای متفاوتی نیز خواهند داشت.
کارایی فلومتر اندرس هاوزر
کارایی فلومتر اندرس هاوزر
آیا فلومتر اندرس هازر را می‌شناسید؟! اندازه‌گیری دبی جریانات مختلف مانند: (مایعات، بخار، گاز و ..) در برخی از صنایع بسیار ضروری است. موارد بسیار زیادی بر روی اهمیت اندازه گیری دبی سیالات، دلالت می‌کنند. مواردی مانند: ایمنی، حفاظت از محیط زیست، بهینه سازی فرایندها، کیفیت محصول ثابت و .. اهمیت اندازه گیری دبی را بیان می‌کنند. این موارد تنها گوشه‌ای از دلایل مهم برای اندازه گیری دبی سیالات به شمار می‌روند. در بسیاری از صنایع می‌توان به اهمیت بهره برداری از فلومترهای دقیق و کاربردی، پی برد. 
فلومتر عقربه ایی چیست ؟
فلومتر عقربه ایی چیست ؟
آیا می‌دانید فلومتر عقربه‌ای چیست و چه عملکردی را به همراه دارد؟! خط تولید انواع فلومترها، طراحی‌های فوق العاده‌ با عملکرد منحصر بفردی را برای برخی از فلومترها در نظر گرفته است. امروزه شاهد انواع فلومترهایی هستیم که هر کدام به نوعی بر روی تامین نیاز صنایع مختلف، تاثیر گذار هستند. یکی از کاربردی‌ترین و منحصر بفردترین طراحی‌ها در فلومترهای عقربه‌ای قابل مشاهده است.
فلومتر  صنعتی چیست؟
فلومتر صنعتی چیست؟
از جمله انواع فلومترها، می‌توان به فلومتر صنعتی اشاره نمود. این فلومتر نوعی دستگاه اندازه گیری دقیق است که از آن برای اندازه گیری مقدار عبور مواد در یک زمان معین استفاده می‌شود. مواد مختلفی توسط این فلومترها اندازه گیری می‌شوند. از جمله موادی که قابلیت اندازه گیری توسط فلومترها را در بر دارند.
کاربرد فلومتر زیمنس
کاربرد فلومتر زیمنس
از تولیدات برجسته در شرکت زیمنس، می‌توان به فلومتر زیمنس اشاره کرد. شرکت زیمنس یکی از شرکت‌های بسیار معتبر در زمینه‌ی تولید تجهیزات صنعتی، اتوماسیون، پزشکی، انرژی و زیرساخت‌های شهری است. محصولات این شرکت به جهت برخورداری از مرغوبیت، ماندگاری، امنیت و کیفیت بالا، با استقبال بسیار زیادی مواجه شده‌اند. لذا امروزه در سراسر جهان، شاهد بهره برداری گسترده از این محصولات هستیم. با توجه به استقبال بی‌نظیر از این محصولات، شاهد فعالیت نمایندگی‌های این شرکت در بسیاری از کشورها هستیم. نمایندگی مرکزی این شرکت در شهر مونیخ و کشور آلمان، قرار گرفته است. 
انواع فلومتر
انواع فلومتر
در صنایع مختلف  که در جوامع حاکم است برای هر پارامتری که در صنعت مورد استفاده قر ار می گیرد با توجه  به نوع کاربردی  که دار د تجهیزایی ایجاد شده که می توانند به چرخه فراییند های تولید کمک  چندان کند .یکی از پامراتر هایی که امروزه مورد بحث  قرار می گیرد اندازه جریان اب و هوا  می باشد که کاربرد زیادی دارد بر ای اندازه گیری جریان  اب و هوا از کمیتی به نام دبی استفاد ه می کند دبی واحد فیزیکی که از حر کت سیال نتجیه می شود .
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.