جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن
خبرخوان

بلاگ

شیر پروانه ای چیست و چه کاربردی دارد؟
شیر پروانه ای چیست و چه کاربردی دارد؟
شیر پروانه ای یکی از دقیق ترین و کاربردی ترین شیرهای صنعتی است که عمل مسدود کردن و کنترل مسیر جریان را انجام می دهد. معمولاً از این شیر برای کنترل جریان سیالات غلیظ استفاده شده و همچنین در سیستم‌های جابه‌جایی آب با حجم بالا از آن استفاده می شود.
هارت کامونیکیتور  چیست و چه کاربردی دارد
هارت کامونیکیتور چیست و چه کاربردی دارد
دستگاه هارت کامونیکیتور یکی از تجهیزات ابزار دقیق و کاربردی در صنایع مختلف است. این وسیله قادر است به اپراتورها و تکنسین های مهندسی در جهت تنظیمات و ارتباطات مهم و حساس میان اجزای مختلف خطوط پروژه ها و برنامه ها کمک کند.
انواع رگلاتور یا فشار شکن
انواع رگلاتور یا فشار شکن
انواع رگلاتور یا فشارشکن جهت کاهش فشار گاز خروجی درون لوله ها استفاده می شود. به این شکل که فشار بالای گاز از بخش ورودی وارد دستگاه ها می شود.
کاربرد کنترل ولو
کاربرد کنترل ولو
انواع کنترل ولو را می توان به عنوان یک دستگاه صنعتی در تمام بخش ها و محیط های صنعتی و پالایشگاهی به کار برد. در واقع کنترل ولو یا (Valve) نوعی شیر صنعتی است که عمل هدایت، کنترل یا تنظیم جریان انواع مایعات و سیالات در سیستم های صنعتی را انجام می دهد.
انواع شیرآلات چدنی در صنایع
انواع شیرآلات چدنی در صنایع
کاربرد اصلی و مهم شیرآلات چدنی در موارد و بخش های مهم صنعتی است. به همین دلیل کیفیت این نوع ولو ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دقیقاً به دلیل استفاده گسترده از این شیرها در صنعت آن ها را بر اساس استانداردها، تکنولوژی و فناوری های پیشرفته تولید می کنند.
انواع بدنه شیرآلات صنعتی
انواع بدنه شیرآلات صنعتی
پیش از پرداختن به انواع بدنه در شیرآلات صنعتی لازم است به طور کامل با این ابزارها آشنا شد. شیرها یا ولوها (Valve) کامل ترین تجهیزات مکانیکی هستند که در سیستم های لوله کشی (Piping) مورد استفاده قرار می گیرند.
شیر گیوتینی چیست و چه کاربردی دارد؟
شیر گیوتینی چیست و چه کاربردی دارد؟
شیر گيوتيني وسیله ای کاربردی و مهم برای انتقال سيال آن هم سیالات لجنی است. این نوع سیالات دارای گرانروي بالا هستند و ذرات جامد در آن ها به وفور یافت می شود. به همین جهت برای انتقال آن ها نیاز به یک وسیله خاص مانند شیر گیوتینی است.
شیر توپی چیست ؟
شیر توپی چیست ؟
شیر توپی نوعی از شیرآلات میباشد که جهت باز و بسته کردن جریان مایعات و گازها در فرآیندها و برنامه های صنعتی و لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه حرکت توپ داخل این شیر به صورت چرخشی است و با چرخش ۹۰ درجه هندویل یا عملگر دستی آن می توان مسیر عبور جریان سیال را باز و یا مسدود کرد.
انواع ترانسمیتر دما
انواع ترانسمیتر دما
انواع ترانسمیتر دما را با نام تمپرچر دما نیز معرفی می کنند. به طور حتم انواع مختلف این وسیله را می توان جزء کاربردی ترین تجهیزات ابزار دقیق دانست. به طور کلی از این ابزار جهت اندازه گیری دمای سیالات استفاده می شود.
انواع اکچویتور
انواع اکچویتور
انواع اکچویتور را به عنوان محرک ها و عملگرها در بخش های مختلف صنعت مورد استفاده قرار می دهند. همچنین انواع مختلف این وسیله را در نهایی ترین مرحله سیستم های کنترلی با هدف اجرایی کردن فرمان های کنترلی مورد بهره برداری قرار می دهند.
مولتی متر  چیست ؟
مولتی متر چیست ؟
مولتی‌ متر یا Multimeter و یا اوومتر دستگاهی کاربردی جهت سنجش و اندازه‌ گیری کمیت های مختلف الکتریکی است. عواملی همچون ولتاژ، مقاومت الکتریکی و ظرفیت خازنی از جمله پارامترهای بسیار مهمی هستند که به وسیله مولتی متر اندازه گیری می شوند.
شیر اطمینان چیست و چه کاربردی دارد ؟
شیر اطمینان چیست و چه کاربردی دارد ؟
شیر اطمینان یکی از تجهیزات حفاظتی در یک محیط صنعتی محسوب شده که با خالی کردن فشار سیال اضافی از مخازن تحت فشار، باعث کنترل فرآیند شده و از بروز حوادث و خطرات جبران ناپذیر جلوگیری خواهد کرد. در حال حاضر اغلب سیستم های تحت فشار، سیستم های هیدرولیکی و پنوماتیکی جهت کنترل متغیرهای سیستم از این دستگاه استفاده می کنند.
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.