جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن
خبرخوان

بلاگ

انواع شیر پروانه
انواع شیر پروانه
شیرهای پروانه ای از سری شیرهای صنعتی محسوب می شوند که دارای انواع مختلفی است و در عین سادگی دارای کاربردهای فراوان در صنایع مختلف می باشد.
کاربرد شیرآلات برنجی
کاربرد شیرآلات برنجی
شیرآلات برنجی از جمله ولوهای اغلب صنعتی هستند که در سیستم ها و تجهیزات ابزار دقیق از آن ها استفاده می شود. نقطه قوت این نوع شیرها جنس بدنه آن ها است که باعث محبوبیت و استفاده روز افزون از آن ها شده است.
سایت گلس چیست و چه کاربردی دارد؟
سایت گلس چیست و چه کاربردی دارد؟
سایت گلس دستگاهی بسیار کاربردی است که در برنامه ها و سیستم های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. sight glas را در اصطلاح شیشه رؤیت می نامند و برای مشاهده و تشخیص رنگ، حرکت و میزان شفافیت و پاکی سیال عبوری استفاده شود.
منیفولد  چیست و چه کاربردی دارد ؟
منیفولد چیست و چه کاربردی دارد ؟
منیفولد ابزار دقیق وسیله ای بسیار مهم و کاربردی در صنعت است که شامل چند ولو یا شیر و چندین اتصال است که دریک بدنه قرار داده می شود. انواع مختلف این دستگاه را به عنوان کمک کننده هایی در کنار ابزارهای فشار مورد استفاده قرار می دهند.
شیر پروانه ای چیست و چه کاربردی دارد؟
شیر پروانه ای چیست و چه کاربردی دارد؟
شیر پروانه ای یکی از دقیق ترین و کاربردی ترین شیرهای صنعتی است که عمل مسدود کردن و کنترل مسیر جریان را انجام می دهد. معمولاً از این شیر برای کنترل جریان سیالات غلیظ استفاده شده و همچنین در سیستم‌های جابه‌جایی آب با حجم بالا از آن استفاده می شود.
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.