جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن
خبرخوان

بلاگ

داکت اسپلیت معمولی
داکت اسپلیت معمولی
یکی از تجهیزات پر استفاده در سیستم های تهویه مطبوع داکت اسپلیت ها می باشند. این دستگاهها نوعی سیستم سرمایشی گرمایشی است که در فصل سرد محیط را گرم و در فصل گرم محیط را خنک می‌کند و از دو قسمت اصلی کندانسور و هواساز تشکیل شده است.
داکت اسپلیت اینورتر
داکت اسپلیت اینورتر
یکی از رایجترین سیستم‌های تهویه مطبوع در جهان داکت اسپلیت یا همان اسپلیت یونیت کانالی میباشد. در واقع داکت اسپلیت، کولر گازی هست که ظرفیت 18000 به بالا دارد که بخاطر وجود الکتروفن قوی‌تر در پنل یا یونیت داخلی برای نصب این دستگاه تهویه مطبوع کانال کشی در سقف یا دیوار کاذب انجام می‌شود.
داکت اسپلیت هایسنس
داکت اسپلیت هایسنس
امروزه در صنعت تاسیسات، سیستم تهویه مطبوع از اهمیت ویژه ای برخودار است. افراد بسیاری بدنبال تجهیزاتی هستند که از نظر تکنولوژی مدرن و پیشرفته باشد و همچنین با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته باشد.
شرکت پتروشیمی فارابی
شرکت پتروشیمی فارابی
شرکت پتروشیمی فارابی : رشد مصرف مواد پلاستیکی و رونق صنعت رنگ سازی در ایران موجب شد تا در سال 1352 شرکت سهامی ایران نیپون با مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و گروه ژاپنی میتسوبیشی و نیشیوایوایی هر یک با 50% سهام و به منظور تولید سالانه 40000 تن دی اکتیل فتالات (DOP) و 21500 تن انیدرید فتالیک (PA) شامل 16000 تن انیدرید فتالیک مایع (PAL) جهت مصرف در واحد DOP به عنوان ماده اولیه و 5500 تن انیدرید فتالیک پرک (PAF) برای ارائه به مشتریان تاسیس و در تاریخ 1352/6/20 تحت شماره 17554 به ثبت برسد.
شرکت پالایش نفت آبادان
شرکت پالایش نفت آبادان
شرکت پالایش نفت آبادان : پس از پیدایش نفت خام در سال 1287 شمسی(1909 میلادی) در نواحی مسجد سلیمان جزیره آبادان به دلیل نزدیکی به مناطق نفتخیز ، قرار گرفتن در میان رودخانه های اروند و بهمنشیر ، در فاصله 71 کیلومتری خلیج فارس و قابل دسترسی به آبهای آزاد دنیا انتخاب گردید .
موقعیت جغرافیایی مارون
موقعیت جغرافیایی مارون
معرفی شرکت پتروشیمی مارون شرکت پتروشیمی مارون در تاریخ 1377/11/01 برای اجرای الفین هفتم تاسیس گردید. با اجرای این طرح که یا ظرفیت تولید سالیانه 1.1 میلیون تن پلی اتیلن در زمره بزرگترین الفین ها در جهان می باشد.
شرکت پتروشیمی کاویان
شرکت پتروشیمی کاویان
معرفی شرکت پتروشیمی کاویان شرکت پتروشیمی کاویان (سهامی خاص) ثبـت شـده به شماره 255100 در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری، از شركتهاي تابعه شركت پتروشيمي باختر مي باشد.
شرکت پتروشیمی شیراز
شرکت پتروشیمی شیراز
شرکت پتروشیمی شیراز بعنوان اولين واحد توليدی صنايع پتروشيمی ايران  در سال 1342 به منظور توليد کودهای شيميايی ازته آغاز به فعاليت نمود.
شرکت پتروشیمی زاگرس
شرکت پتروشیمی زاگرس
شرکت پتروشیمی زاگرس : در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و به منظور دستیابی به بازارهای جهانی و کسب سهم مناسبی از بازار متانول، این شرکت در سال 1379 تأسیس گردید.
شرکت پتروشیمی مسجد سلیمان
شرکت پتروشیمی مسجد سلیمان
مجموعه صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با هدف ایجاد کارخانجات پتروشیمی و کلیه زیرساختهای مورد نیاز و تولید یک میلیون تن اوره سالانه، جهت تامین بخشی از نیاز کشور و همچنین صادرات، در منطقه زیلایی واقع در 24 کیلومتری شمال غرب مسجد سلیمان تأسیس گردیده است.
شركت پتروشیمی خراسان
شركت پتروشیمی خراسان
پتروشیمی خراسان : شركت سهامي پتروشيمي خراسان، بزرگترين مركز توليد محصولات شيميايي شمال و شمال شرق كشـور، در ارديبهشـت سال 1371 در بجنورد، مركز استان خراسـان شمالي تأسيس و از خرداد 1375 با آغـاز فعاليت‌هاي بهره‌برداري در ليست بنگاههاي صنعتي و توليدي كشور قرار گرفت.
شرکت پتروشیمی پردیس
شرکت پتروشیمی پردیس
شرکت پتروشیمی پردیس : شرکت پتروشیمی پردیس تولید و عرضه کننده محصولات آمونیاک و اوره، مالک بزرگترین مجتمع تولید کننده آمونیاک و اوره درخاورمیانه و نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان می باشد.
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.