جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن
خبرخوان

بلاگ

پتروشیمی شهید تندگویان
پتروشیمی شهید تندگویان
مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان درتاریخ 1377/02/06در ضلع شمال غرب خلیج فارس در استان خوزستان , سایت چهارمنطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی و در زمینی به مساحت 34 هکتار جهت تولید محصول PET , PTA  احداث گردید.
پتروشیمی بوعلی سینا
پتروشیمی بوعلی سینا
مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا در زمینی به مساحت 36 هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان و در منطقه ویژه بندر امام خمینی(ره) قرار دارد.
پتروشیمی بیستون
پتروشیمی بیستون
پتروشیمی بیستون ، در شمال شــرقي شهر کـرمانشاه و در زمينـي به مساحت 63 هکتــار واقــع شده است که تعداد 500 نفر از نيروهاي متخصص و غير متخصص در آن شاغل مي باشند . سرمايه گذاري ارزي اين شرکت 113 ميليون يورو ، بعلاوه 817 ميليارد ريال مي باشد .
پتروشیمی بندر امام
پتروشیمی بندر امام
پتروشیمی بندر امام ، در زمینی به مساحت حدود ۲۷۰ هکتار، در ضلع شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان به فاصله ۱۰۵ کیلومتری جنوب شرقی اهواز و ۸۴ کیلومتری شرق آبادان در شهرستان ماهشهر قرار داد.
پتروشیمی آریا ساسول
پتروشیمی آریا ساسول
پتروشیمی آریا ساسول : وجود منابع عظیم گازی و نفتی در خلیج فارس که بخش عمده‌ای از آن نیز در حوزه گازی پارس جنوبی متمرکز گردیده است، موجب شد توجه مسئولین محترم نظام و در نهایت مدیریت محترم صنعت به بازیابی این منابع و سرمایه‌گذاری در منطقه پارس جنوبی معطوف شود.
پتروشیمی نوری
پتروشیمی نوری
پتروشیمی نوری ( برزویه )، به عنوان چهارمین و همچنین بزرگترین تولید کننده مواد آروماتیکی در ایران از جمله طرح های استراتژیک برنامه 5 ساله سوم شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بوده است که در حال حاضر از جمله مجتمع های زیرمجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس(هلدینگ خلیج فارس)قرار دارد.
معرفی پتروشیمی ایلام
معرفی پتروشیمی ایلام
پتروشیمی ایلام:روند رو به رشد اقتصاد جهاني، افزايش تقاضاي انرژي، نقش كليدي نفت و گاز در رشد و توسعه صنايع و همچنین ارتقاي دانش بشري در جهت استفاده بهينه از امكانات طبيعي، توجه بيش از پيش به نقش مسلط نفت و گاز را غير قابل اجتناب مي‌سازد.
پتروشیمی اروند
پتروشیمی اروند
پتروشیمی اروند ،در راستای توسعه صنعتی كشور و نیز تامین مواد اولیه صنایع شیمیایی و پایین دستی در بازارهای داخلی و صادراتی احداث شده است.
پتروشیمی امیرکبیر
پتروشیمی امیرکبیر
پتروشیمی امیرکبیر: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به منظور سرعت بخشیدن به فعالیتهای اجرائی طرح های توسعه صنایع پتروشیمی و استفاده از مشارکت و سرمایه گذاری داخلی و خارجی اقدام به تأسیس شرکت پتروشیمی امیرکبیر (سهامی عام ) به عنوان مجری طرهای در دست اجرا نمود.
شرکت پالایش نفت اصفهان
شرکت پالایش نفت اصفهان
شرکت پالایش نفت اصفهان فعالیت خود را در زمینه پالایش نفت خام و تولید فرآورده های نفتي و تامين خوراک صنايع پايين دستي (شرکت هاي پتروشيمي اصفهان، پتروشيمي اراک، نفت سپاهان، پالايش نفت جي و صنايع شيميايي ايران) از سال ۱۳۵۸ آغاز نموده و هم اکنون حدود ۲۳ درصد از فرآورده هاي نفتي مورد نياز کشور را توليد مي نمايد.
شرکت پالایش نفت جی
شرکت پالایش نفت جی
در راستای تحقق سیاستها و اهداف دولت جمهوری اسلامی‌ایران، شرکت پالایش نفت جی در سال ۱۳۸۲ با هدف تولید انواع قیر تأسیس گردید. این شرکت بزرگترین واحد تولیدکننده قیر در منطقه خاورمیانه است.
پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس
پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس
شرکت نفت ستاره خلیج فارس در سال 1385 با هدف طراحی، مدیریت، تامین منابع مالی، احداث، بهره برداری، تعمیر و نگه‌داری از پالایشگاه میعانات گازی به ثبت رسید. این پالایشگاه مدرن‌ترین پالایشگاه خاورمیانه است که با مساحتی حدود 730 هکتار در 25 کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است.
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.