جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن
خبرخوان

بلاگ

شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند
شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند
نام این پالایشگاه، در گذشته شرکت پالایش نفت شازند اراک بود، تا اینکه در سال ۱۳۸۹ با پیشنهاد پالایشگاه و تصویب در هیات مدیره شرکت ملی پالایش و پخش و استناد به نامه اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری، به نام شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند تغییر پیدا کرد.
پالایشگاه نفت بندرعباس
پالایشگاه نفت بندرعباس
پالایشگاه نفت بندرعباس يكي از 9 شركت پالايشي كشور است كه در فضايي به وسعت تقريبي 700 هكتار در كرانه شمالي آبهاي خليج فارس و مجاورت شهر بندرعباس احداث و در سال 1376 مورد بهره برداري قرار گرفت . اين مجموعه به منظور تأمين بخشي از فرآورده هاي نفتي مورد نياز كشور و امكان صدور فرآورده هاي مازاد تاسيس شده است.
پالایشگاه نفت کرمانشاه
پالایشگاه نفت کرمانشاه
پالایشگاه نفت کرمانشاه : به دنبال اعطاى امتیاز استخراج و بهره بردارى از نفت سراسر ایران – به غیر از ٥ استان شمالى – در سال ١٢٨٠ (هـ . ش) از سوى مظفر الدین شاه قاجار به «ویلیام ناكس دارسی» انگلیسى، مته حفارى اولین چرخش هاى خود را در خاك خاورمیانه تجربه كرد و به این ترتیب نام ایران به عنوان خاستگاه نخست صنعت نفت خاورمیانه در تاریخ جهان ثبت شد.
شركت پالایش نفت لاوان
شركت پالایش نفت لاوان
شركت پالایش نفت لاوان در سال 1355 تحت عنوان مجتمع تقطیر لاوان زیر نظر پالایشگاه شیراز با ظرفیت 20.000 بشكه نفت خام در روز توسط شرکت اینگرا از کشوریوگسلاوی سابق وبا نظارت شرکت ملی نفت ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفت .
شرکت پالایش نفت شیراز
شرکت پالایش نفت شیراز
پالایشگاه نفت شیراز ، در کیلومتر ۲۲ جاده‌ی شیراز- اصفهان واقع شده است. ظرفیت طراحی شده‌ی این پالایشگاه ۴۰۰۰۰ بشکه در روز معادل ۲ میلیون تن در سال می‌باشد. طبق طراحی خوراک نفت خام مورد نیاز به وسیله‌‌ی یک خط لوله‌ی۱۰ اینچی به طول ۲۳۰ کیلومتر از چاه‌های نفتی منطقه گچساران تأمین می‌شود. مراحل طراحی و ساخت این پالایشگاه از سال ۱۳۴۹ شروع شد و در سال ۱۳۵۲ به اتمام رسید و در همـان سال مورد بهره برداری قرار گرفت.
پالایشگاه نفت تبریز
پالایشگاه نفت تبریز
پالایشگاه نفت تبریز در وسعت جغرافیائی 200 هکتار به ارتفاع 1362 متر از سطح دریا در جنوب غربی شهر تبریز احداث گردیده است و بدلیل قرار گرفتن در منطقه خاص در فاصله های کمتر از 300 کیلومتر در مجاورت و همسایگی چهار کشورآذربایجان به همراه جمهوری خود مختار نخجوان ، ترکیه، عراق و ارمنستان واقع گردیده است.
لوله مانیسمان رده 80
لوله مانیسمان رده 80
لوله مانیسمان رده 80 :لوله مانیسمان یکی از پر کاربردترین مقاطع فولادی می باشد که در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله های مانیسمان که با نام های بدون درز نیز شناخته میشوند با توجه به نامشان ، هیچ درزی بر روی این لوله ها نمی باشد و همچنین در اصطلاح علمی به آنها سیم لس (Seamless pipe) گفته میشود.
لوله مانیسمان رده 160
لوله مانیسمان رده 160
لوله مانیسمان رده 160 : لوله مانیسمان یکی از پر کاربردترین مقاطع فولادی می باشد که در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله های مانیسمان که با نام های بدون درز نیز شناخته میشوند با توجه به نامشان ، هیچ درزی بر روی این لوله ها نمی باشد
لوله درزدار
لوله درزدار
لوله  درزدار چیست ؟ لوله درزدار از ورق فولادی رول شده و با درز جوش تولید می شود، لوله درزدار بر خلاف لوله مانیسمان از درز جوش  استفاده شده است و قیمت پایین تری نسبت به لوله مانیسمان دارد . لوله‌های فولادی معمولاً به دو صورت ساخته مي‌شوند. 1.لوله درزدار   2.لوله بدون درز مانیسمان
اتصالات پلی پروپیلن
اتصالات پلی پروپیلن
لوله و اتصالات پلی پروپیلن به دلیل کاربردهای فراوان و قیمت مناسب، یکی از پرمصرفترین پلاستیکها در جهان است.خواص فیزیکی و مکانیکی بسیار خوب این ماده، آن را برای تولید لوله و اتصالات انتقال آب سرد و گرم مناسب میسازد.
لوله جدار چاه
لوله جدار چاه
لوله جدار چاه, لوله ای است که برای جلوگیری از ریزش دیواره های چاه استفاده شده و نوع آن تاثیر زیادی روی میزان خروجی آب دارد. با به کار گیری این نوع لوله, اساس وستون چاه از محیط بیرونی تفکیک و جدا می‌شود استفاده از این لوله بسته به نوع شیار و فضای موجود در بین آن ها متفاوت خواهد بود.
لوله داربستی
لوله داربستی
لوله داربستی ، که به آن داربست نیز گفته می شود، یک ساختار موقت است که برای پشتیبانی از خدمه کار و مواد برای کمک به ساخت ، نگهداری و تعمیر ساختمان ها ، پل ها و سایر سازه های در حال ساخت و ساز استفاده می شود.
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.