جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن

داکت اسپلیت هایسنس

داکت اسپلیت هایسنس
موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح زیر است:

امروزه در صنعت تاسیسات، سیستم تهویه مطبوع از اهمیت ویژه ای برخودار است. افراد بسیاری بدنبال تجهیزاتی هستند که از نظر تکنولوژی مدرن و پیشرفته باشد و همچنین با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته باشد. داکت اسپلیت یکی از تولیدات در این زمینه می باشد که با عملکرد سرد و گرم می توان جای سایر وسایل با عملکرد مشابه را گرفته است. سازنده های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که گروه تولیدی هایسنس یکی از شرکت های موفق و فعال در این عرصه می باشد. داکت اسپلیت هایسنس طبق جدیدترین فناوری های روز دنیا تولید و در کوتاهترین زمان هوایی مطبوع در محیط ایجاد می نماید.

 

داکت اسپلیت هایسنس

 

معرفی داکت اسپلیت هایسنس

داکت اسپلیت هایسنس با عملکرد سرد و گرم در ظرفیت های 18000 تا 60000 بی تی یو بر ساعت جهت استفاده در منازل مسکونی، مدارس، دانشگاه ها و دیگر اماکن عمومی که دارای سقف کاذب می باشند و امکان نصب یونیت داخلی داکت اسپلیت وجود دارد، گزینه ای مناسب و ایده آل می باشد. گروه تولیدی هایسنس جهت کاهش مصرف انرژی داکت اسپلیت هایی مجهز به کیت اینورتر نیز تولید می‌نماید. کمپسور بکار رفته در این نوع داکت ها از نوع روتاری ویژه ی استفاده در مناطق معتدل و مرطوب می باشد و نوع گازهای مبرد بکار رفته در کمپرسور از نوع R22 و R410 سازگار با محیط می باشد. از ویژگی های منحصر بفرد داکت اسپلیت هایسنس قابلیت اتصال به کویل آب گرم جهت تامین گرما در فصل های سرد سال را دارد. داکت اسپلیت هایسنس فضاهایی با متراژ 30 الی 150 مترمربع را به خوبی مطبوع می نمایند.  

 

 

مشخصات داکت اسپلیت هایسنس

هایسنس یکی از برندهای مطرح در بازار می باشد که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه می نماید. داکت اسپلیت هایسنس در مدل های معمولی با گرید انرژی A و نوع اینورتر دار تا حدود قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. در یونیت داخلی چند لایه فیلتر هوا وجود دارد که باعث تصفیه هوا می گردد. از دیگر ویژگی های این نوع محصولات می توان به وزن کم، بدنه ی مقاوم، کارکرد فن در سه دور متوسط، کم و زیاد می توان اشاره نمود. داکت اسپلیت هایسنس دارای محفظه درین داخلی و حسگر کنترلی سطح آب می باشد.  

 

داکت اسپلیت هایسنس

 

ساختار اسپلیت هایسنس

داکت اسپلیت هایسنس نیز مانند سایر دستگاه های مشابه از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است. این دو بخش با استفاده از دو لوله ی مسی با یکدیگر در ارتباطند و از این طریق تبادل انرژی دارند و هوای گرم و سرد را به بخش داخلی ارسال و یونیت هواساز هوا را به داخل منتقل می کند. یکی از ویژگی های مهم داکت اسپلیت هایسنس داشتن فن از جنس پلاستیکی می باشد به همین دلیل این نوع داکت ها حین عملکرد دارای صدای بسیار پایینی هستند و بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین هوای مطلوب و مدنظر را ایجاد می نمایند. یونیت خارجی داکت اسپلیت هایسنس نیز در فضای باز ساختمان قرار می گیرد.  

 

شرکت هایسنس

شرکت هایسنس (Hisense) در سال 1969 در کشور چین تأسیس شد و در ابتدا به تولید رادیو می پرداخت. این شرکت امروزه به یکی از 10 تولید کننده برتر لوازم خانگی در جهان تبدیل شده است. امروزه شرکت هایسنس فعالیت خود را به همراه 22 شرکت وابسته، در بیش از 200 کشور دنیا گسترش داده است و به دلیل تنوع در مدل و کیفیت خدمات پس از فروش، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

 

 HBA6700W

 

انواع داکت اسپلیت هایسنس

داکت اسپلیت هایسنس در دو نوع اینورتر و غیر اینورتر و در 5 ظرفیت از 18000 تا 60000 تولید می گردد. داکت اسپلیت هایسنس اینورتر سبب پایین آمدن میزان مصرف برق دستگاه به میزان 60% و جلوگیری از وارد شدن شوک به شبکه برق و طول عمر دستگاه خواهد شد.اینورتر در داکت اسپلیت هایسنس طبق دمای محیط و دمای تنظیم شده که روی ترموستات محیطی نصب شده، عمل خواهد کرد و میزان دور کمپرسور را از طریق تغییر در فرکانس برق وروردی به کمپرسور تنظیم می نماید. داکت اسپلیت هایسنس قابلیت نصب کویل گرمایشی در پنل داخلی را دارند به این گونه که گرمایش محیط در زمستان توسط این کویل تامین می گردد.امکان اتصال این کویل به آب گرم پکیج حرارتی و یا آبگرم موتور خانه وجود دارد. در زیر تقسیم بندی کلی از محصولات این برند در زمینه داکت اسپیلت آمده است :

 

  • داکت اسپلیت اینورتر: سرد و گرم، دارای کمپرسور روتاریT1 (مناسب برای مناطق معتدل)، مجهز به کیت اینورتر (تغییر دهنده دور موتور)، گاز مبرد R410a، کم مصرف (رده انرژی A)، در ظرفیت های 18000 - 24000 - 36000 - 48000 و 60000 BTU متناسب برای متراژهای مختلف
  • داکت اسپلیت تروپیکال: سرد و گرم، دارای کمپرسور روتاری T3 (مناسب برای مناطق معتدل)، گاز مبرد R22، در ظرفیت های 18000 - 24000 - 36000 - 48000 و 60000 BTU متناسب برای متراژهای مختلف

 

 HBA6700W

   

مشخصات بدون اینورتر

  • اسپلیت هایسنس بدون اینورتر قابلیت کارکرد سرمایشی و گرمایشی را در بازه دمایی 55~7- درجه سانتی گراد را دارا می باشد.
  • دارای محفظه درین داخل وحسگر کنترل سطح آب می باشد.
  • داکت اسپلیت غیر اینورترهایسنس دارای امکان اتصال به حسگر های کنترل حریق و هتل کارت می باشند.
  • امکان نصب کانال برگشتی هوا از زیر و یا پشت دستگاه و امکان نصب در فضاهای کوچک به دلیل ابعاد کوچک دستگاه از قابلیت های دیگر اسپلیت هایسنس بدون اینورتر محسوب می شود.
  • سطح صدای بسیار کم به دلیل استفاده از فن یونیت داخلی پلاستیکی و همچنین فن با دور متغیر در یونیت خارجی که بنا به نیاز محیط و حالت کارکرد دستگاه، دور را تنظیم می کند.
  • ابعاد کوچک و سهولت در نصب و راه اندازی از مزیت های اسپلیت هایسنس بدون اینورتر به شمار می رود.
  • اسپلیت هایسنس بدون اینورتر تا ظرفیت 36000 به صورت تکفاز و از ظرفیت 48000 به بالا دارای کمپرسور اسکرال می باشد.
  • واحد انبساطی اواپراتور دستگاه هایسنس بدون اینورتر تا ظرفیت 48000 از نوع شیر انبساطی می باشد و در نوع 60000 از نوع لوله موئین است.
  • کمپرسور دستگاه داکت اسپیلیت هایسنس بدون اینورتر تا ظرفیت 24000 از برند GMCC و درظرفیت 36000 از برند MITSUBISHI و در ظرفیت های بالاتر از برند Sawyoاست.
  • گاز مبرد تمامی داکت اسپیلیت های هایسنس از نوع R22 می باشد.

   

مشخصات اینورتردار

  • اسپلیت هایسنس اینورتر دار قابلیت کارکرد سرمایشی و گرمایشی را در بازه دمایی48~10- درجه سانتی گراد را دارا می باشد.
  • راندمان بالا با استفاده از کمپرسورهای اینورتر دار سبب کنترل مطلوب دما و کاهش مصرف انرژی در اسپلیت هایسنس اینورتر شده است.
  • امکان نصب دستگاه به سنسور آتش شانی و هتل کارت از مزایای آن به شمار می رود.
  • دستگاه های اسپلیت هایسنس اینورتر قابلیت اتصال کانال برگشتی از زیر دستگاه و یا پشت دستگاه را دارا می باشند.
  • تمامی مدل های اینورتردار دارای شیر انبساطی جهت واحد انبساط در ورودی اواپراتور می باشند.
  • در اسپلیت هایسنس اینورتر از فن سانتریفوژ پلاستیکی در پنل داخلی به جهت صدای کمتر و از فن دور متغییر در
  • یونیت خارجی به سبب کنترل بهتر ظرفیت و مصرف برق پایین تر استفاده می گردد.
  • اسپلیت هایسنس اینورتردار تا ظرفیت 36000 از نوع تکفاز و از ظرفیت 48000 به بالا از نوع سه فاز می باشد.
  • تمامی ظرفیت های اسپلیت هایسنس اینورتر دارای کمپرسور روتاری هستند.
  • کمپرسور دستگاه 18000 در اسپلیت هایسنس از برند توشیبا Toshiba و در ظرفیت 24000 از برند هیتاچی Hitachi و در ظرفیت 36000 از برند GMCC و در ظرفیت های 48000 و 60000 از برند میتسوبیشی MITSUBISHI می باشد.
  • گاز مبرد در تمامی مدل های اسپلیت هایسنس اینورتر از نوع R410A می باشد.

 

 

مشخصات سقفی

داکت اسپلیت سقفی هایسنس گزینه مناسبی برای استفاده در منازل و اماکن اداری می باشد، چرا که از یک یونیت داخلی که در سقف کاذب تعبیه می شود و یک یونیت خارجی که به وسیله لوله های مسی به یونیت داخلی متصل می باشد تشکیل شده است. اسپلیت هایسنس با اجرای کانال کشی می تواند، هوای چند فضای متفاوت را با دمای دلخواه تأمین نماید و از این حیث این محصول از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

 

لینک های مرتبط :

داکت اسپیلت معمولی

آهن آلات

ثبت نظر شما
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.