جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن

شرکت تولیدی نورد آلومینیوم اراک

شرکت گروه کارخانه های تولیدی نورد آلومینیوم:

شرکت گروه کارخانه های تولیدی نورد آلومینیوم (سهامی عام) در سال ۱۳۵۱ در کیلومتر دو جاده ‏اراک – تهران و در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار توسط بخش خصوصی ‏تاسیس شد. ‏این شرکت با برخورداری از نیروی انسانی ‏مجرب، تجهیزات منحصر به فرد تولیدی و آزمایشگاهی و تجهیزات مدرن ‏متالورژی از بزرگترین تولید کنندگان انواع محصولات آلومینیومی در منطقه ‏محسوب شده و تنها تولید کننده انواع پلیت ، ورق و کویل آلومینیومی به روش ‏نورد گرم در تنوع آلیاژ و ضخامت در کشور میباشد. دیگر محصول شرکت تولید ورقهای رنگی نمای ساختمان (ورق کامپوزیت) با نام تجاری آلکونام میباشد. همچنین این شرکت تنها تولیدکننده آلومینیوم کلد در ایران است.

توانمندی‌های تولید:

شرکت نورد آلومینیوم در حال حاضر با ظرفیت سالانه ۲۴۰۰۰ تن محصول نورد سردی و ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ مترمربع ورق کامپوزیت آلومینیومی، فعالیت می‌نماید. این شركت با برخورداری از نیروی انسانی مجرب ، تجهیزات منحصر به فرد تولیدی و آزمایشگاهی و تجهیزات مدرن متالورژی از بزرگترین تولیدكنندگان انواع محصولات آلومینیومی به روش نورد گرم در تنوع آلیاژ و ضخامت در منطقه محسوب میشود. از مزایای این روش تولیدی خواص متالورژیكی و مكانیكی بهینه نسبت به سایر روشهای تولید است . هم‌اكنون محصولات شركت انواع کویل ، تسمه، پلیت، آلومینیوم کلد، ورق رنگی، ورق کامپوزیت آلومینیوم، ورق‌های سینوسی ، ذوزنقه‌ای، آجدار،  ساده و محصولات آلیاژی سری ۵۰۰۰ می‌باشد. محصولات شركت به كشورهای انگلستان، ژاپن، آلمان، تركیه، عراق، افغانستان، تركمنستان، ارمنستان و …. صادر گردیده است. 

 

محصولات آلیاژی سری ۵۰۰۰:

برخورداری از تكنولوژی نورد گرم NASH   ایالات متحده ، تولید آلیاژهای سری ۵۰۰۰ به ویژه با درصد منیزیوم بالاتر از ۲ درصد را برای این شركت فراهم آورده است و عنوان تنها تولید كننده این محصولات ( با درصد منیزیوم بالاتر از ۲ ) در كشور ، یكی دیگر از افتخارات و توانایی‌های منحصربفرد این شركت می‌باشد. از خصوصیات این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

استحكام بالا

مقاومت به خوردگی بسیار خوب مخصوصاً در محیط‌های دریایی

قابلیت جوشكاری بسیار خوب

قابلیت فرم‌پذیری مناسب

قابلیت آنودایزینگ بسیار خوب

این محصولات در صنایع مختلف از قبیل صنایع غذایی، صنایع نفت و گاز، صنایع خودرو، صنایع الكتریكی، ساخت واگن قطارهای شهری، مخازن و … كاربرد دارند . این سری آلیاژی شامل آلیاژهای مختلفی است كه از پركاربردترین آنها ، آلیاژهای ۵۰۵۲ و ۵۷۵۴ هستند.

جهت مشاهده وب سایت ر سمی شرکت نورد آلومینیوم  اینجا کلیک کنید

نمایش بیشتر
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

Filter by:

Clear All
از: 0 تومان تا: 76,000 تومان
0 76000
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.