جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن

شرکت فولاد نورد سجاد

شرکت فولاد نورد سجاد:

شرکت فولاد نورد سجاد از سال 95 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سپری، ناودانی و ورق فولادی آغاز کرد.در حال حاضر این واحد تولیدی در استان سمنان، شهرستان گرمسار، شهر گرمسار ناحیه صنعتی جنت آباد مشغول فعالیت بوده و به عنوان یکی از واحدهای برتر در تولید انواع محصولات فولادی شناخته شده است.  شرکت فولاد نورد سجاد در حال حاضر در زمینه تولید انواع سپری، ناودانی و ورق فولادی مشغول به فعالیت می باشد.

 

 

در حال حاضر شرکت فولاد نورد سجاد تامین کننده ای قابل اطمینان برای انواع ناودانی بال شیب دار با کیفیت و خواص مکانیکی عالی در سایزهای متفاوت و با تلرانس های بسیار دقیق به شمار میرود. از جمله مصارف محصول ناودانی می توان به استفاده در صنایع سازه های فلزی و فضایی، ماشین آلات، اسکلت کامیون، ساختمان سازی، ساخت ستون و خرپا ، ساخت سازه های آسانسور، ساخت فونداسیون های ساختمانی و صنعتی و اتصالات پل ها وستون ها، تجهیزات ساخت و ساز اشاره کرد

 

استانداردهای محصولات فولاد نورد سجاد

ناودانی های شرکت نورد سجاد بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی تولید شده و کاربردهای بسیاری درسازه های فلزی صنعتی و ساختمانی دارند. استاندرادهای ناودانی این شرکت عبارتند از:

محصولات شرکت نورد سجاد بر اساس استاندارد ملی شماره ۱-۴۴۷۷

استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009 برای ناودانی های سنگین

استاندارد روسی GOST 8240: 1997 برای ناودانی های سبک

شرکت فولاد نورد سجاد تامین کننده انواع ناودانی از سایز U_80 تا U_100 است که مطابق جداول استاندارد متغییرهای ارتفاع ناودانی ، عرض بال ، ضخامت جان ، ضخامت بال ، شعاع گوشه در وزن ناودانی بخش بسزایی دارد.

 

محصولات تولیدی شرکت نورد سجاد:

نبشی و ناودانی دو محصول بسیار پر کاربرد در صنعت ساخت و ساز به شمار می روند که از لحاظ شکل ظاهری و کاربرد در صنعت متفاوت هستند..

نبشی: پروفیلی که دارای دو ضلع عمود بر هم باشد نبشی گفته می شود که در صنعت ساخت و ساز کاربرد فراوانی دارد.

ناودانی: پروفیل های U شکل در صنعت که با نام ناودانی شناخته می شوند و به دو روش پرسی که در این روش ناودانی با پرس تولید شده و در روش فابریک که از ابتدا به صورت ناودانی از خط تولید خارج میشود.

 

جهت مشاهده وب سظایت شرکت شرکت فولاد نورد سجاد کلیک کنید

نمایش بیشتر
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

سپری 4 نورد سجاد

تماس برای قیمت

سپری نمره 5 نورد سجاد

تماس برای قیمت

سپری نمره 6 نورد سجاد

تماس برای قیمت

سپری نمره 3 نورد سجاد

تماس برای قیمت

Filter by:

Clear All
از: 16,423 تومان تا: 17,340 تومان
16423 17340
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.