جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

شرکت ورق خودرو شهرکرد:

در چند دهه اخیر با توجه به پیشرفت شرکت های خودروسازی داخلی و بالا رفتن سطح تولیدات، نیاز به وجود یک مجموعه تولیدکننده ورق های گالوانیزه صنعتی و خودرویی بیش از پیش احساس می شد از همین رو مجموعه بزرگ فولاد مبارکه اصفهان با همراهی سایپا و ایران خودرو طی اقدامی بر احداث کارخانه ای با هدف بی نیاز سازی کشور به واردات ورق های خودرو فعالیت های خود را آغاز نمودند. در سال ۱۳۸۴ کنسرسیومی ما بین ایران و CMI منعقد گردید بعد از انجام نیازسنجی و آماده سازی های لازم شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری در یک زمین ۱۵۰ هکتاری سفید دشت تاسیس گردید. خط تولید ورق صنعتی و خودرویی شهرکرد در سال ۱۳۸۸ به دست ریاست جمهوری اسلامی ایران افتتاح و فعالیت های رسمی خود را از این تاریخ آغاز نمود.

شایان ذکر است شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری برای رفع نیاز خودروسازان داخلی به دست توانمند دولت نهم و دهم با سرمایه گذاری بیش از دو هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید. تولید ورق گالوانیزه چهار محال و بختیاری با خصوصیاتی از جمله: فرم پذیری بسیار بالا، صافی و رنگ پذیری فوق العاده، مقاومت بالا در برابر خوردگی و فرسودگی، برای استفاده در صنایع خودرو سازی جایگزین محصولات مشابه خارجی شده است.

 

مشخصات فنی ورق گالوانیزه شهرکرد:

این کارخانه توانسته تنها تولید کننده ورق خودرو در خاورمیانه باشد، که ورق هایی با ضخامت ۰.۴ تا ۲ میلی‌متر و عرض ۸۰۰ تا ۱۸۸۰ میلی‌متر تولید می کند. محصولات این مجتمع شامل دو نوع ورق خودرو و صنعتی است‌. در ضمن با تأمین مواد اولیه کارخانه برفاب باعث افزایش ارزش افزوده صنایع استان چهارمحال و بختیاری شده است.

تولید ورق گالوانیزه به ظرفیت ۴۰۰ هزار تن در سال زمینه ساز اشتغال ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۴۰۰۰ نیروی انسانی به صورت غیر مستقیم شده است. شایان ذکر است که کلیه نیازمای مالی مجموعه فولاد شهرکرد توسط فرانسه، سهامداران کارخانه فولاد شهرکرد و بانک صادرات چهارمحال و بختیاری تامین می گردد. کیفیت ورق بدنه خودرو شهرکرد مورد تایید بازارهای داخلی و خارجی واقع شده و امروزه مفتخریم که بازارهای عراق، پاکستان، امارات و افغانستان هدف صادراتی این مجموعه قرار دارند.

نمایش بیشتر
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

Filter by:

Clear All
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.