جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن

شرکت پتروشیمی مهر

شرکت پتروشیمی مهر
موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح زیر است:

شرکت پتروشیمی مهر اولین واحد پتروشیمی است که در زمینی به وسعت 13 هکتار در فاز دو پتروشیمی منطقه ویژه عسلویه به تولید رسیده است. این شرکت با سرمایه گذاری مشترک شرکت پتروشیمی بین الملل ایران و شرکتهایی از تایلند و ژاپن در سال 1381 تأسیس شد.محصول تولیدی این شرکت گریدهای مختلف پلی اتیلن سنگین ماده اولیه صنایع پایین دستی می باشد.

شرکت پتروشیمی مهر

محصول تولیدی این شرکت گریدهای مختلف پلی اتیلن سنگین ( 7000F ,2208G ,5200B و ...) ، ماده اولیه صنایع پایین دستی می باشد که در زمینه ی تولید لوله های پلی اتیلن، قطعات صنعتی تزریقی، انواع فیلمها، کیسه های نایلونی و غیره فعال هستند. این محصول به کشورهای مختلفی از جهان مانند چین، هند، ترکیه، مالزی، اندونزی، روسیه، اکراین، فیلیپین، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان و... صادر می شود. لازم به ذکر است که بر اساس پژوهش های انجام شده توسط موسسه بین المللی مطالعات انرژی پتروشیمی مهر با افتخار و به طور شگفت آوری دارای کمترین میزان بار آلایندگی سالانه در میان تمامی پتروشیمی های کشور می باشد.

محصولات پتروشیمی مهر

1.پلی اتیلن سنگین

این پلی اتیلن دارای زنجیر پلیمری بدون شاخه است. بنابراین نیروی بین مولکولی در زنجیره بالا و استحکام کششی آن بیشتر از بقیه پلی اتیلن‌ها است. شرایط واکنش و نوع کاتالیزور مورد استفاده در تولید پلی اتیلن سنگین HDPE موثر است. برای تولید پلی اتیلن بدون شاخه معمولاً از روش پلیمریزاسیون با کاتالیزور زیگلر ـ ناتا استفاده می‌شود.

2.پلی اتیلن با جرم مولوکولی پایین

این پلی‌اتیلن دارای زنجیری شاخه دار است. بنابراین زنجیرهای LDPE نمی‌توانند بخوبی با یکدیگر پیوند برقرار کنند و دارای نیروی بین مولکولی ضعیف و استحکام کششی کمتری است این نوع پلی اتیلن معمولاً با روش پلیمریزاسیون رادیکالی تولید می‌شود از خصوصیات این پلیمر انعطاف پذیری و امکان تجزیه بوسیله میکرو ارگانی‌ها است.

واحد فروش

واحد فروش پتروشیمی مهر در چهارچوب استراتژی کلی پتروشیمی مهر و با رویکرد ارتقا رضایت مشتریان، با تکیه بر حفظ کیفیت رقابتی همکاری و تعامل با مشتریان و تحویل به موقع و استقرار سیستم های مدیریتی مشتری مدارانه ایزو 10001 و ایزو 10002 در راستای رسالت خویش گام برمی دارد.به طوریکه نداشتن هیچگونه شکایتی از مشتریان صادراتی و داخلی در 24 ماه اخیر، فروش تمامی محصولات عرضه شده در بورس در همان ساعت اولیه عرضه ( که گواه مقبولیت و کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان داخلی می باشد) و نیز فتح بازارهای جهانی با برند MHPC صادرات 80درصد محصول تولیدی به بازارهای این شرکت در آسیا چین هند کشورهای آسیای میانه و پاکستان افغانستان ترکیه عراق از جمله فعالیت ها می باشد. مهمترین خصوصیت این واحد تحویل به موقع محصول می باشد که در سال گذشته به طور متوسط همواره حداکثر حدود 7 روز از زمان دریافت حواله از مشتری تا تحویل به مشتری در عرشه کشتی طول کشیده است.

 

اطلاعات تماس پتروشیمی مهر

دفتر تهران

آدرس : خیابان خالد اسلامبولی(وزراء)، خیابان پنجم، پلاک 22، طبقه اول تلفکس: 60- 88554759 – 021 کد پستی: 15136-43911

کارخانه پتروشیمی مهر

استان بوشهر، عسلویه، منطقه ویژه اقتصادی پارس، فاز2 پتروشیمی

تلفن: 0773-7321092-95

تلفکس: 0773-7321191

ایمیل:info@mehrpetrochem.com

 

منبع: شرکت پتروشیمی مهر

 

لینک های مرتبط :

شرکت پتروشیمی آبادان

ثبت نظر شما
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.