جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن

شرکت پلیمر کرمانشاه

شرکت پلیمر کرمانشاه
موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح زیر است:

شرکت پلیمر کرمانشاه : گروه پلیــمران با شعار " انتخابی هوشمندانه ، تجارتی نوآورانه " در سال 1383 تاسيس و با بهره گيري از امكانات و ظرفيت هاي تخصصي خود توانست در زمينه صادرات و تامین و توزیع داخلی در بین شركت هاي فعال در صنعت پلاستیک و پتروشیمی، جايگاه تجاري خود را در عرصه هاي داخلي و بين المللي تثبيت نمايد .

شرکت پلیمر کرمانشاه

با گذشت 10 سال از تاسیس شرکت تو جه مدیریت و بنیان گذار شرکت به مولفه هایی همچون حضور مستمر و به هنگام در بازارهای داخلی و جهانی ، آشنایی کامل با قوانین و قواعد بازارها ، ایفای درست تعهدات، برخورداری از امکانات و سازو کارها ی لازم ، رعایت کامل قوانین و مقررات، تکیه و تاکید بر اصل مشتری مداری ، سبب موفقیت های پی در پی این شرکت شده است . این شرکت در طول دوره فعالیت خود تاکنون در مواجهه با فراز و نشیب های مختلف تجربه و مهارت های بسیار کسب نموده ، و همین امر سبب شده که امروزه به یکی ازشرکت های باتجربه در این صنعت تبدیل شود و با بهره گیری از نیروهای متخصص و ورزیده، آمادگی ارائه خدمات متنوع بازرگانی در این صنعت را دارد.

 

اهداف شرکت پلیمر کرمانشاه

  • آگاهی مشتریان از تحولات اقتصادی و سیاسی
  • شفاف سازی بازار در زمینه قیمت های مبادلاتی محصولات پلیمری
  • مشاوره به شرکت های علاقه مند به صادرات
  • معرفی و شناساندن محصولات ایرانی به بازار های جهانی

 

زمینه های فعالیت گروه پلیمران

صادرات

بخش صادرات گروه پلیمران درجهت توسعه صادرات محصولات پتروشیمی و ارز آوري براي كشور ، با تكيه بر ظرفيت بالا و تنوع و كيفيت توليدات پتروشیمی های داخلی، توانسته است با صادرات اقلام توليدي این شرکت ها به كشور هاي ترکیه، چین، هند، امارات متحده عربی، ترکمنستان، آذربایجان، ارمنستان، افغانستان، پاكستان و.... ضمن نمايش توانمندي هاي شركت ، رقابتي تنگاتنگ با رقباي قدرتمند خارجي داشته باشد. مهمترين اقلام صادراتي به شرح زير مي باشد : پلی اتیلن سبک ، پلی اتیلن سنگین ، پلی اتیلن خطی ، پی وی سی ، پت ،پلی پروپیلن ، ABS (که دارای مجوز صادرات می باشند )

بازار داخل

بخش فروش داخلی شرکت پلیمر کرمانشاه به تامین و توزیع محصولات پلیمری وارداتی و داخلی بین تولیدکنندگان در سطح کشور می پردازد.این بخش با در اختيار داشتن كادری مجرب ، با پاسخگويي به روز به مشتريان خود در سراسر كشور ، سعی دارد تا با اعلام موجودي و برآورد قيمت به گونه ای عمل کند كه مشتريان بتواند نيازهاي اطلاعاتي خودرا با يك تماس تلفني از لحاظ قيمت و اعلام موجودي بر طرف نمايند. بخش فروش شرکت همواره سعي در برقرار کردن ارتباطي مستحکم با مشتريان خود دارد . ما معتقديم که صداقت اولين رکن هر ارتباط سازنده اي است .ارتباطات قوی و گسترده با طیف وسیعی از بازاریان و تولید کنندگان ، این شرکت توانسته در این سالها به خوبی در بازار داخل فعالیت کرده و سهم به سزایی در بازار داشته باشد.

وبسایت شرکت پلیمر کرمانشاه  (polymeran.com)

شفاف سازی قیمت های محصولات پلیمری ، ارائه قیمت ها به صورت لحظه ای چه از طریق تماس با شرکت ، ارسال اس ام اس و وب سایت از جمله فعالیتهای مهمی که این شرکت در این سالها در بازار داخل دنبال کرده است .گروه پلیمران اهداف گسترده ای را راه اندازی وبسایت شرکت دنبال می کند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. شفاف سازی قیمت ها و ارائه قیمتهای دقیق و به روز محصولات پلیمری
  2. آگاهی کاربران و مشتریان از تحولات اقتصادی و سیاسی روز دنیا و ایران که مرتبط با این حوزه می باشد.
  3. تحلیل و آموزش در حوزه پتروشیمی

 

آنچه که این وبسایت را از سایر نمونه های مشابه که البته در این حوزه بسیار کم می باشد متمایز می کند اطلاعات بسیار مفید و جامع آن می باشد . این وب سایت دربرگیرنده کلیه قیمت های روز محصولات پلیمری (بازار داخل و خارج و بورس کالا) ، قیمت های روز طلا و ارز ، قیمت های روز کالا های اساسی و .... به همراه جداول و نمودار های ماهانه و سالانه که این امکان را برای کاربران فراهم می آورد تا روند تغییر قیمت ها را از نزدیک دنبال کنند.

 

اطلاعات تماس شرکت پلیمر کرمانشاه

  • آدرس: خیابان وزرا، کوچه یازدهم، بن بست نیلوفر، پلاک 1، واحد6
  • تلفکس: 4-88106731
  • ایمیل: info@polymeran.com

   

  منبع: شرکت پلیمر کرمانشاه

 

لینک های مرتبط :

شرکت صنعتی نوید زر شیمی

ثبت نظر شما
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.