جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن

فولاد توان آور آسیا

شرکت صنایع فولاد توان آور آسیا:

شرکت صنایع فولاد توان آور آسیا در قالب بخش خصوصی با توجه به احساس نیاز صنایع مختلف وابسته به ورق قلع اندود فعالیت می نماید. این شرکت با توجه به هدف ارائه کالایی با برترین کیفیت و متناسب با صنایع مربوطه و مدنظر قراردادن استانداردهای جهانی، ماشین آلات و تکنولوژی خط تولید خود را با همکاری یکی از معتبرترین سازندگان دنیا در این زمینه خریداری و راه اندازی نموده است.

و همچنین صنایع فولاد توان آور آسیا به عنوان بزرگترین تولید کننده ورق قلع اندود در ایران و خاورمیانه در بخش خصوصی با ظرفیت 150 هزار تن در سال به هدف پاسخگویی نیاز کشور به این محصول و جلوگیری از خروج ارز از میهن اسلامی در سال 1381 در قالب بخش خصوصی در استان چهارمحال و بختیاری در زمینی به مساحت بیش از 500  هزار متر مربع تاسیس گردید.

محصولات این شرکت :

 خط قلع اندود Electro Tinning Line

فرآیند تولید ورق قلع اندود در شرکت فولاد توان آور آسیا به روش الکترولیتی با آند حل شونده بوده که با دقتی بالا پوششی از قلع با ضخامت بسیار کم (کمتر از 4/0 میکرومتر) و البته با یکنواختی مناسب بر روی سطح ورق فولادی پایه اعمال می نماید. به منظور استحکام بخشی به پوشش از کوره القایی برای ذوب مجدد قلع استفاده می گردد که این امر علاوه بر افزایش چسبندگی پوشش سبب درخشان شدن سطح ورق نیز می گردد. 

خط قلع اندود فولاد توان آور آسیا مجهز به ماشین صاف کننده ورق (Tension Leveller) است که می-تواند موج و قوس ورق را به طور چشمگیری کاهش دهد، شایان ذکر است که این ماشین با مجهز بودن به صاف کننده چند غلتکی (Multi-Roll) در کشور منحصر به فرد بوده که قادر است قوس های طولی و تنش های پسماند موجود بر روی ورق را از بین ببرد. به منظور حفظ پیوستگی تولید، لازم است انتهای کلاف به ابتدای کلاف بعدی جوش داده شود که این امر با استفاده از دستگاه welder که عملیات جوشکاری این دستگاه از نوع الکتریکی مقاومتی با استحکام بالا و سرعت مناسب است امکان پذیر می-باشد . به منظور جلوگیری از توقف خط در حین جوشکاری در بخش ورودی و کات کردن ورق در بخش خروجی هنگام اتمام کلاف و خارج کردن آن و شروع کلاف پیچی مجدد  از دو لوپر ورودی و خروجی برای ذخیره کردن ورق با متراژی حدود 450 تا 480 متر استفاده می شود. در مرحله پایانی خط قلع اندود ورق از بخش بازرسی گذشته و در صورت مشاهده هر گونه عیب احتمالی، مکان و موقعیت عیب گزارش شده و بسته به نوع عیب درجه محصول مشخص می گردد. پس از این مرحله ورق به صورت کلاف در آمده و به انبار فرستاده می شود.

عمده ویژگیها و مزیتهای کارخانه 

  • ماشین آلات مدرن و پیشرفته موازی با تکنولوژیهای روز دنیا 
  • بزرگترین کارخانه تولید ورق قلع اندود کشور با ظرفیت اسمی 150 هزار تن در سال با برخورداری از بازار نیمه انحصاری 
  • ايجاد حلقه اتصال بين مواد اوليه و محصولات نهايي
  • توانمندسازي صنعت فولاد کشور در زمينه محصولات مياني طويل و مسطح
  • ايجاد اشتغال مستقيم و غير مستقيم قابل توجه
  • جلوگیري از خروج بی رویه ارز و حمایت از اقتصاد داخلی 
  • همسو کردن صنعت و دانشگاه در جهت ساخت و تولید 
  • توان صادرات محصولات به کشورهای منطقه و اروپا 
  • برخورداری از حمایتهای استانی جهت جذب منابع مالی و تسهیل نظام راهبری سازمان 
  • برخورداری از زیرساختهای مناسب مانند زمین،تاسیسات ،نیروی انسانی و... جهت طرح توسعه و افزایش سبد محصولات تولیدی

 

جهت مشاهده وب سایت رسمی شرکت فولاد توان آور آسیا اینجا کلیک کنید

نمایش بیشتر
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.