جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن

فولاد سرمد ابرکوه

مجتمع فولاد سرمد:

مجتمع فولاد سرمد مجموعه در سال 1391 براساس سیاست های صنعتی کشور در راستای توسعه طرح های فولادی و با سفارش توسعه برنامه های صنعتی کشور در کمتر از 3 سال بصورت سهامی خاص در کیلومتر 15جاده ابرکوه استان یزد در زمینی به مساحت 150هکتار احداث شد. این مجتمع با بخشی از ظرفیت خود سالانه به تولید بخشی از میلگرد، تیرآهن، شمش و مقاطع فلزی مورد نیاز در بازار داخلی می پردازد. مدیر عامل این مجتمع جناب آقای عباس سمندریان معتقد است با همکاری مسئولین، می توان هر چه سریعتر از تولیدات این مجتمع بهره برداری نمود.

 

واحد نورد و میلگرد:

این واحد با به کارگیری از آخرین سطوح تلنولوژی روز دنیا از شرکت STG کشور ایتالیا در کنار دانش و تجربه ی کارشناسان و مدیران داخلی آغاز به کار نمود. تامین قسمت عمده شمش مورد نیاز این واحد از شرکت صنعتی و معدنی چادرملو صورت می پذیرد. استفاده از شمش های تولیدی کارخانجات معتبر و تاکید این واحد بر عدم استفاده از شمش های متفرقه و همینطور بهره گیری از تکنولوژی در سطوح بالا، ما را مفتخر به ارائه محصولاتی با کیفیت مثال زدنی کرده است. موید این مطلب توجه خاص پیمانکاران و کارفرمایان پروژه های بزرگ و ملی و سفارشات صورت گرفته برای استفاده از میلگرد های تولیدی سرمد ابرکوه در پروژه های کلان عسلویه، قشم، شیراز و .. می باشد.

 

در کنار کیفیت مطلوب میلگرد های تولیدی نزدیکی کارخانه به جاده ترانزیت شمال به جنوب و راه های اصلی شرق به غرب، ما را در نیل به هدف توسعه صادرات غیر نفتی یاری نموده است. سرافرازیم که کیفیت و نوآوری را در جهت تولید ملی و توسعه اقتصادی به خدمت طلبیده ایم تا با استفاده از توان کارشناسان و متخصصان بومی، به حمایت از کار و سرمایه ی ایرانی برخاسته و پرچم خودکفایی و شکوفایی را در عرصه صنعت فولاد بیافرازیم.

 

 

جهت مشاهده وب سایت رسمی شرکت مجتمع فولاد سرمد کلیک کنید

نمایش بیشتر
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.