جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن

معرفی نرم افزار PROMAX

معرفی نرم افزار PROMAX
موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح زیر است:

 نرم افزار PROMAX

یکی از نرم افزار های مرجع و تخصصی در شاخه مهندسی شیمی، نرم افزار BRE ProMax می باشد. این بسته نرم افزاری در زمینه  شبیه سازی و طراحی انواع فرآیند ها و واکنش های شیمیایی و پالایشگاهی  توسط مهندسان در سراسر جهان برای طراحی و بهینه سازی امکانات پردازش شیمیایی و صنعتی  در صنعت نفت و گاز به صورت حرفه ای  مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مشخصات این نرم افزار 

این نرم افزار به عنوان یکی از پرکابردترین نرم افزار هاهی مهندسی شیمی شناخته می شودو اغلب مهندسین این حوزه  با استفاده از این نرم افزار انواع فرآیند های شیمیائی را به صورت کاملا دقیق شبیه سازی و کنترل می کنند.

یکی از ویژگی های مثبت BRE ProMax قابلیت تعامل کامل با محیط های نرم افزاری  Microsoft Visio, Microsoft Excel, Microsoft Word  می باشد، نرم افزار  ProMax  در واقع یک ابزار جامعی هست که توانسته به میزان قابل توجهی  قابلیت های خود را با استفاده از  گسترش قابلیت های پیشینیان خود یعنی TSWEET و PROSIM  کسب کرده است .قابل ذکر است که نرم افزار Visio به عنوان پیش نیاز این نرم افزار شناخته می شود و بایستی قبل از نصب  Pro Max این نرم افزار را روی سیستم خود نصب نمائید.


نکات مهم این نرم افزار :

گوگرد زدائی و پاک سازی

سالم سازی سدیم هیدرو کسید

استفاده از حلال های فیزیکی جهت شیرین سازی گاز طبیعی

قابلیت جدا سازی اندازه ها

توان طراحی و مدیریت خط لوله ها و همچنین جمع آوری سیستم شبکه

قابلیت ارائه گزارش از شبیه سازی های انجام گرفته

نرم افزار های کاربردی راکتور شامل : Gibbs Minimization , Plug Flow , Conversion , Stirred Tank و Equilibrium

آب ترش کن

امکان تبادل ورودی و خروجی با نرم افزار Excel و خروجی های این نرم افزار

آب زدائی گلیگول

دارای تجهیزات مورد نیاز برای ازرش و  رتبه گذاری به همراه اندازه

بازیابی گاز مایع

پالایش گاز طبیعی و نفت خام

اگر شما  نیز تمایل دارید که از امکانات و ظرفیت های  این نرم افزار در  انجام پروژه های علمی شرکت خود بهره ببرید ، می توانید جهت تهیه نسخه اصلی و اورجینال این برنامه به سایت شرکت کامفار پرو مراجعه نمائید و ضمن تهیه نسخه اصلی این نرم افزار ،  از کلیه امکانات و خدمات پس از فروش این مجموعه نیز بهره مند شوید .

نصب نسخه آزمایشی جهت اطمینان شما از اورجینال بودن نرم افزار ، گارانتی 5 ساله و نیز پشتیبانی و پاسخ گوئی آنلاین و سریع از جمله خدماتی می باشد که توسط مجموعه کامفار پرو در اختیار مشتریان و خریداران نرم افزار های مهندسی قرار می گیرد.

حتما توجه داشته باشید که نسخه های کرک شده نرم افزار های مهندسی قابلیت استفاده در مراکز صنعتی را ندارند. زیرا این نرم افزار ها نمی توانند دقت و سرعت نرم افزار های اورجینال را در اختیار شما قرار دهند و نتایج حاصل از آن ها اعتبار چندانی ندارد.

ن نرم افزار کاملا با محیط Microsoft Visio, Microsoft Excel, Microsoft Word یکپارچه می باشد، نرم افزار شبیه سازی فرآیند های شیمیایی ProMax ابزار جامع است که میزان قابل توجهی از قابلیت های خود را با گسترش قابلیت های پیشینیان خود یعنی TSWEET و PROSIM به دست آورده است.

مهندسان میتوانند با استفاده از این نرم افزار عملیات های مانند شیرین‌ سازی گاز، هیدروژن زدایی گلیکول، پالایش نفت خام، بازیابی LPG و … را به بهترین شکل ممکن شبیه سازی و بهینه سازی کنند. از قابلیت های این نرم افزار میتوان به دارای بیش از ۵۰ بسته ی ترکیبی ترمودینامیک، پشتیبانی از فایل های اکسل، استفاده از تمامی خصوصیات نفت خام و … اشاره کرد.

 

ویژگی های نرم افزار BRE ProMax:

Amine Sweetening
Glycol Dehydration
Equipment Rating/Sizing
Crude Oil Refining
LPG Recovery
Caustic Treating
Sulfur Recovery/ Tailgas Cleanup
Import & Export to Excel
Generating a Report
Reactor Applications: Gibbs Minimization، Equilibrium، Plug Flow، Conversion، Stirred Tank
Sour Water Stripper
Pipelines / Gathering System Networks
Separator Sizing
Physical solvent for sweetening

 

لینک های مرتبط :

معرفی نرم افزار Aspen Hysys

ثبت نظر شما
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.