جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن

مجتمع فولاد خراسان

شرکت مجتمع فولاد خراسان 

شرکت مجتمع فولاد خراسان یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکنندهٔ فولاد در ایران است.در سال ۱۳۸۰، مجتمع فولاد خراسان به عنوان مهمترین و بزرگترین تولیدکننده‌ی فولاد در شرق ایران زمین افتتاح شد. این مجتمع عظیم به کمک جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های دنیا و همچنین به کارگیری متخصصین کارآزموده و خبره در زمینه‌ی صنعت فولاد، میلگرد، آهن، بریکت و شمش آهن پیشتاز صنعت فولاد است.

 

 

شرکت مجتمع فولاد خراسان (با سرواژگان: KSC) یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکنندهٔ فولاد در ایران است.[۱] از ۱۸ واحد مختلف تشکیل شده که ۵ واحد گندله‌سازی، احیاء مستقیم، ذوب، ریخته‌گری و نورد به عنوان واحدهای اصلی و دیگر واحدها جانبی و پشتیبانی محسوب می‌گردند. کارخانه این مجتمع در شهر نیشابور واقع شده‌است.

بر اساس مطالعات امکان‌سنجی در استان خراسان بزرگ توسط شرکت کوبه استیل ژاپن در سال ۱۳۶۸، شرکت مجتمع فولاد خراسان در منطقه‌ای به مساحت ۱٬۴۰۰ هکتار واقع در ۱۵ کیلومتری شمال‌غرب شهرستان نیشابور مکان‌یابی گردیده و با بهره‌برداری از کارخانجات: نورد سبک فولاد ساختمانی به ظرفیت ۵۵۰ هزار تن، فولادسازی بیلت به ظرفیت ۶۳۰ هزار تن و ۲ واحد احیاء مستقیم هر یک به ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال، می‌رود تا با احداث واحدهای توسعه در حال اجرای خود شامل فولادسازی شمارهٔ ۲ به ظرفیت ۷۲۰ هزار تن، گندله‌سازی به ظرفیت ۲٫۵ میلیون تن و کنسانتره ۲٫۵ میلیون تنی و برنامهٔ احداث توسعه‌های فولادسازی و نورد، قطب سوم فولاد کشور را در استان خراسان رضوی تثبیت نماید.

 

جهت مشاهده وب سایت رسمی شرکت شرکت مجتمع فولاد خراسان کلیک کنید

نمایش بیشتر
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.