جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن

شرکت پارس آلومینیوم

پارس آلومینیوم (Pars Aluminium):

پارس آلومینیوم (Pars Aluminium) از اولین کارخانه های صنعتی تاسیس شده در زمینه تولید درب و پنجره های آلومینیومی از جمله ترمال بریک می باشد که در سال ۱۳۴۵ زیر نظر شرکت های آلمانی آموزش دیده و فعالیت خود را در ایران آغاز نمود.

این مجموعه با بیش از نیم قرن تجربه خدمات مختلفی در سراسر کشور از شمال تا جنوب انجام داده است؛ همچنین این واحد مفتخر به صادرات به کشورهای همسایه از جمله عراق، عمان، افغانستان و گرجستان می باشد.Pars Aluminium همواره به دنبال پیشرفت و بکارگیری تکنولوژی های روز بوده است و تا به امروز توانسته پروژه های متعددی را در سرتاسر کشور به انجام برساند.

فعالیت های این گروه با بهره مندی از کادری مجرب و استفاده از مدرن ترین خط تولید درب و پنجره (فوم ایتالیا) از سرعت و کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد. شایان ذکر است که موسس این گروه صنعتی جناب آقای محمد حسین صدیقی پور بوده اند و همچنان در مجموعه به عنوان یکی از با تجربه ترین افراد حاضر در این صنعت حضور دارند.

 

همکاری با برند آلومینیوم GA (گلوبالوم):

شرکت پارس آلومینیوم بعنوان نماینده گلوبالوم (GlobAlum) در اصفهان، به طراحی و توسعه سیستم های آلومینیومی گلوبالوم از جمله درب و پنجره لولایی، درب و پنجره کشویی، نمای آلومینیومی و محصولات مکمل می پردازد.

 

گلوبالوم (GLOBALUM) و پارس آلومینیوم (PARS ALUMINIUM):

شرکت پارس آلومینیوم (Pars Aluminium) با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت آلومینیوم از جمله طراحی و ساخت انواع درب و پنجره های آلومینیومی (مانند درب و پنجره های ترمال بریک)، نمای ساختمان آلومینیومی، انواع نرده های آلومینیومی و … همواره به دنبال ارتقا کیفیت و استفاده از بهترین متریال موجود در این حوزه است.
در سال های اخیر استفاده از آلومینیوم در صنعت ساختمان سازی بطور چشمگیری افزایش یافته است. شایان ذکر است که از آن جایی که پروفیل های درب و پنجره های آلومینیومی در بازار متنوع هستند، پارس آلومینیوم همواره سعی بر آن دارد تا برای تولید محصولات آلومینیومی خود، پس از تحقیق، بررسی و آزمایش از بهترین آن ها استفاده کند.

درباره شرکت گلوبالوم (GLOBALUM) یا برند آلومینیوم GA:
با توجه به این که در زمینه طراحی و ساخت سختمان های مدرن پیشرفت های چشمگیری بوجود آمده است، طراحان و فعالان این حوزه همواره در تلاشند تا سطح کیفی درب، پنجره ها و نمای ساختمان را از لحاظ عملکرد حرارتی، صوتی و ماندگاری بهبود بخشند. کمپانی گلوبالوم نیز سعی نموده تا با طراحی و توسعه این سیستم ها با استفاده از آلویمینوم، نیاز افراد را در این زمینه برآورده سازد.

در سال ۱۳۸۵، کمپانی GA با خریداری و استفاده از ۲۰۰۰ تن پرس اکستروژن از شرکت شلومن آلمان، توانست تنوع و کیفیت محصولات خود افزایش داده و به یکی از برترین تولید کننده های پروفیل آلومینیوم در ایران و خاورمیانه تبدیل شود.
گلوبالوم در طراحی و توسعه سیستم های آلومینیومی، مواردی مانند افزایش استحکام، ارتقا سطح کیفی و همچنین بهبود عملکرد حرارتی درب و پنجره های آلومینیومی را هدف خود قرار داده است.

در عین حال، برند آلومینیوم GA بعنوان ارائه دهنده سیستم های آلومینیومی گلوبالوم (گلوب آلوم)، سعی نموده است تا پروسه طراحی، ساخت و نصب درب و پنجره های آلومینیومی و نمای آلومینیومی را برای سازندگان و ارائه دهندگان خدمات این حوزه، نیز آسان تر کند.

بطور خلاصه می توان گفت، کمپانی گلوبالوم (GlobAlum) در زمینه تولید محصولات آلومینیومی از جمله درب و پنجره لولایی، درب و پنجره کشویی، نمای آلومینیومی و محصولات مکمل و کاربردی در توسعه سیستم های آلومینیومی فعالیت دارد. گلوبالوم، برآورده سازی نیازهای ساختمان های مدرن را هدف اصلی خود قرار داده است تا با توجه به درنظرگرفتن اصل صرفه جویی و حفظ انرژی در ساختمان بعلاوه ماند گاری بالا، سیستم های آلومینیومی گلوبالوم را تولید کند.

از طرفی GlobAlum با ارائه ویژگی هایی منحصربفرد کمک نموده است تا طراحان، معماران و سازندگان در طراحی و ساخت انواع فرم و اشکال متنوع درب و پنجره های آلومینیومی و طراحی و ساخت نماهای آلومینیومی جدید و متنوع، بسیار راحت تر و خلاقانه تر عمل کنند.

 

جهت مشاهده وب سایت رسمی شرکت پارس آلومینیوم  کلیک کنید 

نمایش بیشتر
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

Filter by:

Clear All
از: 0 تومان تا: 100,551 تومان
0 100551
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.