جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) تماس بگیرید
جستجو
Filters
بستن
خبرخوان

بلاگ

معرفی نرم افزار hyper v
معرفی نرم افزار hyper v
محققان و پژوهشگرانی که در صنعت با قطعات مختلف سر‌و‌کار دارند، برای انجام تجزیه ‌و‌ تحلیل‌های اجزای محدود، به قطعات المان‌بندی شده با کیفیت نیاز دارند. نرم‌افزار هایپرمش (HyperMesh)، یکی از قوی‌ترین نرم‌افزارها در زمینه مش‌زنی است. درستی نتایج حاصل از تحلیل‌های المان محدود، به کیفیت آن‌ها در مدل بستگی دارد.
معرفی نرم افزار PETREL
معرفی نرم افزار PETREL
نرم افزار پترل (PETREL) که توسط شرکت شلمبرژر به دنیای صنعت نفت معرفی شده است در تمامی رشته‌های اکتشاف، بهره، مخزن، و حفاری وارد شده است. در ورژن جدید این نرم افزار امکانات جانبی جهت سهولت کار مهیا شده است. همچنین برای بالا بردن کار و دسترسی سریع به داده‌ها، ویژگی کار به صورت آنلاین در آن پیشبینی شده است که کاربر قادر است داده‌های خود را در سروری مرکزی وارد کرده، و بقیه کاربران مرتبط بر اساس طبقه بندی محدودیت دسترسی، آنرا بررسی کرده، تغییرات لازمه را اعمال، سپس بروز شدهٔ آنرا ذخیره نماید.
معرفی نرم افزار LabView
معرفی نرم افزار LabView
نرم افزار LabView مخفف عبارت Laboratory Virtual Instrument Engineering Workbench  می باشد، یک زبان برنامه نویسی گرافیکی که به صورت گسترده ای برای کاربرد های مختلفی در صنایع، تحصیلات، آموزش و تحقیقات آزمایشگاهی به عنوان یک مدل استاندارد برای جمع آوری و پردازش داده ها و همچنین وسیله ای جهت کنترل و شبیه سازی ابزارهای مجازی درآمده است
معرفی نرم افزار Siemens NX
معرفی نرم افزار Siemens NX
با توجه به افزایش روزافزون استفاده از نرم افزار Siemens NX در صنعت و همین طور گستردگی امکانات و کاربردهای آن، نیاز است که مهندسین کشور برای یادگیری این نرم افزار در سطوح مختلف اقدام کنند. در این آموزش شما با اصول اولیه کار با نرم افزار Siemens NX آشنا می شوید و در پایان می توانید قطعات صنعتی رایج را مدل سازی کنید. در این آموزش نرم افزار NX در سطح مقدماتی و به صورت گام به گام و همراه با مثال مورد بررسی قرار می گیرد. نرم افزار Siemens NX نرم افزاری است که در حال حاضر سهم مهمی از بازار جهانی نرم افزارها را به خود اختصاص داده است و در داخل کشور هم استفاده از آن، روز به روز در حال افزایش است. دانشجویان و مهندسین با استفاده از این آموزش، گام بلندی در ارتقای سطح دانش فنی خود برمی دارند.
معرفی نرم افزار SketchUp
معرفی نرم افزار SketchUp
امروزه برای هر رده شغلی نرم افزار خاصی طراحی و ساخته شده است که بدون آن‌ها، انجام انبوهی از کارها توسط موسسات، شرکت‌ها، کارخانه‌ها، سازمان‌های بیمه، دفاتر اداری، سازمان‌های مالیاتی و … ممکن نیست و یا بسیار سخت خواهد بود. برای آشنایی با مفهوم نرم افزار اسکچاپ چیست با ما همراه باشید.
معرفی نرم افزار  Autodesk Revit
معرفی نرم افزار Autodesk Revit
شرکت Charles River Software در ۳۱ اکتبر سال ۱۹۹۷ در شهر نیوتن ایالت ماساچوست توسط Leonid Raiz و Irwin Jungreis تاسیس شد که توسعه دهندگان اصلی نرم افزار Pro/Engineer شرکت PTC بودند که یک نرم افزار طراحی مکانیک بود. هدف از تاسیس این شرکت، وارد کردن قدرت مدل سازی پارامتری نرم افزار Pro/Engineer به صنعت ساختمان سازی بود (شرکت PTC در گذشته سعی کرده بود نرم افزار تازه خریداری شده Reflex را در بخش ساخت و ساز تبلیغ کند، اما با شکست مواجه شده بود). Raiz و Jungreis با سرمایه گذاری شرکت های Atlas Venture و North Bridge Venture Partners، چندین توسعه دهنده نرم افزار و معمار استخدام کردند و شروع به توسعه نرم افزار Revit با زبان C++ در پلتفرم Microsoft Windows کردند. در سال ۱۹۹۹، آنها Dave Lemont را به عنوان CEO، Jon Hirschtick، موسس نرم افزار Solidworks و Arol Wolford، موسس شرکت CMD Group را به عنوان اعضای هیات مدیره استخدام کردند.
معرفی نرم افزار AVEVA
معرفی نرم افزار AVEVA
نرم افزار AVEVA Diagram نرم افزاری با قابلیت های بسیار گسترده و یک محیط کاربری بسیار آسان برای تهیه نقشه های هوشمند P & ID ، PFD و همچنین دیاگرام های HVAC می باشد. نرم افزار AVEVA Diagram مجموعه ای از پرکاربردترین نمادها و سیمبول هایی که در ساخت نقشه های P&ID در صنایع مختلف از قبیل نفت وگاز ، پالایشگاه ، صنایع کشتی سازی ، صنایع معدنی و ... کاربرد دارند را به طور پیش فرض در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار به شیوه ای بسیار آسان امکان وارد کردن و ساختن سیمبول های هوشمند مورد نیاز در هر پروژه علاوه بر سیمبول های موجود را فراهم می کند. نمادها و سیمبول ها می توانند مقادیر پیش فرض داشته باشند.
معرفی نرم افزار PROMAX
معرفی نرم افزار PROMAX
نرم افزار شبیه سازی ProMax در حال حاضر یکی از قوی ترین نرم افزارهای موجود برای شبیه سازی فرایندهای پالایشگاهی و شیمیایی به شمار می آید. از قابلیت های ویژه این نرم افزار می توان به بانک غنی مواد آن و بسته های ترمودینامیکی آن، مدل های آماده برای حل راکتورها و برج های پیچیده که برای فرایندهای شیرین سازی و بازیافت گوگرد به طور ویژه طراحی شده، اشاره کرد. نرم افزار ProMax دارای ویژگی منحصر به فردی در زمینه معادلات ترمودینامیکی ویژه فرایندهای شیرین سازی و پالایشگاهی است. امکانات ویژه این نرم افزار برای فرایندهای شیرین سازی گاز، آن را متمایز و منحصر به فرد کرده است.
معرفی نرم افزار Aspen hysys
معرفی نرم افزار Aspen hysys
این نرم افزار در ابتدا توسط شرکت hyprotech ساخته و ارائه میشد و در ادامه چند سالی هست که توسط شرکت aspen tech خریداری شده است. در ورژن های جدید این نرم افزار تغییرات نسبتا زیادی با ورژن های قبل کرده است و می توان گفت بسیار کامل و جامع شده است. در ایران میشه گفت از سایر نرم افزارها، هم در دانشگاه و هم در صنعت رایج تر است. کاربرد این نرم افزار همانند aspen plus بوده ولی میتوان گفت محیطی کاربر پذیرتر دارد. این نرم افزار به گونه ای هست که در بعضی از قسمت‌های آن کاملا شبیه به اکس بوده و شاید این دلیل اصلی راحت بودن کار با این نرم افزار است.
معرفی نرم افزار solidworks
معرفی نرم افزار solidworks
اولین بار حدود ۴ سال پیش با محیط برنامه سالیدورک (Solidworks) آشنا شدم. اگر می خواهید بدانید که نرم افزار سالیدورک چیست، چه کاربردهایی دارد، ویژگی های آن کدامند یا مدت زمان لازم برای یادگیری این نرم افزار چقدر است، این پست را بخوانید.
معرفی نرم افزار MSC NASTRAN
معرفی نرم افزار MSC NASTRAN
يك نرم افزار مهندسي چند منظوره با بيش از يك ميليون خط برنامه فرترن و داراي توانايي حل محدوده وسيعي از مسائل است . اين برنامه در ابتدا در سال 1966 تحت حمايت سازمان NASA برنامه ريزي گرديد و سپس توسط شركت ( MSC (= MacNeal - Schwendler Corporationگسترش داده شد . مدولهاي به كار رفته در اين نرم افزار مجموعه اي از برنامه ها را شامل ميشود كه مربوط به پردازش هندسه ، اسمبل كردن ماتريس ها ، اعمال شرايط مرزي ، حل ماتريسها ،محاسبه مقادير خروجي و .... ميباشند .
معرفی نرم افزار FLUENT
معرفی نرم افزار FLUENT
به منظور معرفی نرم افزار فلوئنت ابتدا ضروری است کدهای ساختاری آن معرفی شود. نرم افزار فلوئنت (به انگلیسی: ANSYS Fluent) بر پایه کدهای دینامیک سیالات محاسباتی بنا شده است. به بیان ساده تر نرم افزار فلوئنت متشکل از کدهایی است که با رابط گرافیکی به نرم افزار تبدیل شده است. برای آشنایی بیشتر با دینامیک سیالات محاسباتی و کاربرد آن در بخش های گوناگون فنی مهندسی میتوانید مقاله انجام پروژه CFD را مطالعه فرمایید.
تلفن پشتیبانی: 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) | همه روزه پاسخگوی شما هستیم.